Carl-Emil's mor skriver:
kender ikke dig og din situation men var det mig så mødte jeg op et sted hvor jeg vidste hun ikke var og sagde helt ærligt far vi skal have en snak..
Jeg gjorde det med min egen far fornylig... Han lover lover lover men der sker intet.. så sidst vi så hinanden sagde jeg " Helt ærligt jeg gider ikke komme her mere. X-X hilser aldrig på min søn eller jeg, der bliver ikke sagt hej tak eller farvel og det gider jeg simpelthen ikke" fordi jeg havde fanget ham i en krog hvor han var uden hende gik den faktisk godt og nu bliver der da hilst på os når vi er på besøg 
Har desværre prøvet flere gange at tage snak med min far, på tomandshånd, hver gang gået rigtig godt, og så snart han så har været hjemme, så vender han, efter hun har været en del af det.det er sjovt så forskellige meninger man pludselig kan have, og sjovt nok hendes ord når det er. Tydeligt at høre det er gentagelse af det Hun siger/har sagt, pga måden meningerne kommer ud på
Er bare så ked, og ville ønske jeg Kunne snakke åbent om det, men min familie er glade for beslutningen så de synes bare alt er fint, og manden virker ikke interesseret i at snakke, for jeg har jo taget et valg, og så må jeg enten holde ved eller tage kontakt igen. Men det ønsker jeg jo heller ikke, både fordi jeg ikke ønsker det tilbage som det var før, og frygten for at blive afvist
Anmeld