Hvad sker der juridisk når min far engang dør?
Min far er efterhånden oppe i årene, så man kan aldrig vide hvad der sker eller hvornår.
Vi har for nyligt valgt at stoppe kontakt, hovedsageligt pga hans kæreste(de er ikke gift)
Hun er desværre typen der gjorde alt for at skubbe mig ud, og fremhæve egne børn. Hun gjorde alt for at sætte mig i dårligt lys, og påstod bla min far og hende havde lavet testamente i tilfælde af de skulle dø, at alt skulle deles ligeligt, mellem alle børnene, dvs hendes ville få en stor del af min fars andel da jeg er enebarn mens hun har flere børn
Hvad sker der når min far dør, nu jeg ingen kontakt har. Vil jeg overhovedet få besked, hvem skal stå for begravelse, og har jeg noget at skulle have sagt, ville være så ked af, hun bestemte alt og jeg intet havde at skulle have sagt.
HVordan med arv og tvangsarv. Er jeg overhovedet berettiget til noget, her tænker jeg især billeder, og få ting med affektionsværdi, men også arv af "formue"
Er i forvejen ked af at have "mistet" min far til hende, og der åbenbart ikke kunne være plads til os begge, men ville føle det så meget værrere hvis det ikke foregik på ordentlig måde, når han engang dør (han har sygdomshistorie med hjerneblødninger, så kan jo kun frygte hvornår det bliver, og vi takket være hans kæreste, ikke bliver forenet inden, hvilket det indtil videre desværre ikke ser ud til
Anmeld