Mister min far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

jeg forstår den så ikke helt, for der er jo mange på under nærmeste familie, også stedbørn, hvilket jeg da synes er sådan lidr, for kommer da meget an på hvordan man ser på det, feks har man haft børnene boende siden de var små, er det jo meget anderledes, end få voksne stedbørn, som flytter for dem selv, efter få år

Ja, det studsede jeg også lige over da jeg læste listen igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg vil i hvert fald krydse fingre for at i får kontakt igen 

Jeg fandt lige et andet link til dig, som du måske kan bruge 

http://www.business.dk/pension/faar-man-besked-om-sin-fars-doed

Min kæreste har heller ikke kontakt med hans far, så det er lidt samme situation. Han prøvede at kontakte ham, kort efter Isabella blev født, men han lød ikke interesseret. 

tror desværre alt kommunikation til den fornuftige side, er umulig så læge hans kæreste er en del af det hele

Er virkelig begyndt at savne at have ham som en del af mit liv, men sådan som det fungerede på, var for meget, og kan det ikke være anderledes, er det umuligt for os at have kontakt

Han var desværre også kun delvist interesseret, dvs han ville have alle goder, men havde ikke tid til at ofre tid med os, det hele handlede om ham, hans kæreste og hendes voksne børn

Tak for link, kigger lige

Anmeld

28. maj 2012

Gitte

Oplevede for efterhånden mange år siden, at vi ikke fik besked i forbindelse med vores mors død. Vi fandt først ud af det ½ år efter hendes død. Og iflg. Skifteretten blev vi ikke orienteret, da der ikke var værdier i boet.

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Oplevede for efterhånden mange år siden, at vi ikke fik besked i forbindelse med vores mors død. Vi fandt først ud af det ½ år efter hendes død. Og iflg. Skifteretten blev vi ikke orienteret, da der ikke var værdier i boet.

Var det fordi hun intet ejede, her har de jo hus og bil osv, så der burde jo være værdier der skal deles

ked af at høre i først fandt ud af det senere må ikke ha været rart

Anmeld

28. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

tror desværre alt kommunikation til den fornuftige side, er umulig så læge hans kæreste er en del af det hele

Er virkelig begyndt at savne at have ham som en del af mit liv, men sådan som det fungerede på, var for meget, og kan det ikke være anderledes, er det umuligt for os at have kontakt

Han var desværre også kun delvist interesseret, dvs han ville have alle goder, men havde ikke tid til at ofre tid med os, det hele handlede om ham, hans kæreste og hendes voksne børn

Tak for link, kigger lige

Her drejer det sig også om en ny kone  

Anmeld

28. maj 2012

Gitte

Anonym skriver:

Var det fordi hun intet ejede, her har de jo hus og bil osv, så der burde jo være værdier der skal deles

ked af at høre i først fandt ud af det senere må ikke ha været rart

Ja, hun boede til leje, og har åbentbart intet haft af nogen særlig værdi.

Så hvis der er noget at arve, får man besked, ellers ikke.

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Her drejer det sig også om en ny kone  

er bare ikke sjovt når den nye kone terroriserer alt, eller rettere får lov til det

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Gitte skriver:

Ja, hun boede til leje, og har åbentbart intet haft af nogen særlig værdi.

Så hvis der er noget at arve, får man besked, ellers ikke.

puh håber godt nok at få besked hvis det skulle ske

Anmeld

28. maj 2012

chael

De kan ALDRIG gøre dig arveløs. Har de lavet testamente, som at du og dine sted søskende arver ligeligt, så arver du jo også fra hendes andel.

Dvs i deler boet lige over. Alt efter hvor meget der er.

Ejer de et hus, så ville jeg sikre mig at se testamenter og gå til en advokat, du skal ikke bare skriver under på uskiftet bo. Og hun må heller ikke misbruge formuen, det kan du gøre indsigelser i mod.

Men det er altid godt at få en advokat til at se sådanne papir igennem.

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

De kan ALDRIG gøre dig arveløs. Har de lavet testamente, som at du og dine sted søskende arver ligeligt, så arver du jo også fra hendes andel.

Dvs i deler boet lige over. Alt efter hvor meget der er.

Ejer de et hus, så ville jeg sikre mig at se testamenter og gå til en advokat, du skal ikke bare skriver under på uskiftet bo. Og hun må heller ikke misbruge formuen, det kan du gøre indsigelser i mod.

Men det er altid godt at få en advokat til at se sådanne papir igennem.

Ja tror jeg også jeg ville, hendes plan ang deling var, at dele det ligelidt på den måde, at istedet for jeg får min fars halvdel, de får hendes halvdel, så skulle vi dele ligeligt sådan at det hele blev delt i 3 så der var 33 % til hver, men så får hendes børn jo så også 66% af det hele...
kan godt være jeg virker smålig, jeg gider bare ikke finde mig i hendes måde konstant at rage til sig, og få mig skubbet ud af billedet. Hvilket jo desværre er sket, og frygter netop dette også sker ang begravelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.