Annana89 skriver:
Så kunne man jo lidt håbe på det er hende der føler hun har en magt over dig ved at kunne true dig med sårn nogle følsomme ting og der i sidste ende slet ikke er styr på det formelle, for er der ikke det så vil hende og hendes børn ikke få noget som helst af hans når han dør.
Selvom det er latterligt at hun skal opfører sig sårn og det så skal gå ud over forholdet til DIN far!
Jeg har selv ikke den store kontakt til min far og har har faktisk aldrig overvejet hvad der skete når han døde:0/ men det tror jeg da lige jeg vil vende i mit hoved nu i forhold til hvad jeg har behov for i forbindelse med begravelse osv!
desværre er hun meget ordensmenneske, og har styr på alt hvad angår papirer og økonomi, han har aldrig været den dygtige til det, og hun bruger dette imod ham, til at underkue ham, hun sørger for at handle osv, og han har kun lommepenge, han kan bruge. hun sørger for resten på deres konti

ja han er over 50 og får lommepenge af konen, og får kun ekstra hvis han skal købe noget hun synes er ok han køber

Nej jeg er bekymret omkring begravelse, om man vil få besked, og om man har nogen indflydelse, ville især ikke bryde mig om at de skulle have fælles gravplads, og jeg for tid og evighed skulle slås med hendes børn, især når jeg er i undertal
Anmeld