ville i syntes det var underligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

Fenja09

Anonym skriver:

ja tror jeg jeg bliver nød til selvom jeg allerede kender svaret ... hvis jeg spørg jamen hvorfor gokendte du hende: det ved jeg ikke.. Hvornår blev du venner med hende: det ved jeg ikke.. Og hvis jeg spørg hvorfor han gør sådan, når han selv var blevet jaloux, siger han: det ved jeg ikke...

Ok, så må du bare sige at han skal slette hende, bum basta. Længere er den ikke. Hvis du har det dårligt med det og han ikke aner noget som helst om noget, jamen så er der vel ingen grund til at han er venner med hende.

Synes da det er træls at du skal have det skidt over noget som egentlig er ligegyldigt, eftersom han ikke aner hvem hun er. Så personligt vil jeg mene, at det er noget som kan overståes ret hurtigt og uden yderligere diskussioner. Mon ikke han kan forstå det? Ellers er han da en mærkelig fisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

tror også jeg bliver nød til at slå i bordet (som man siger) For ja det sætter da en masse tanker igang..

præcis og det gør bestemt ikke forholdet bedere

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Ok, så må du bare sige at han skal slette hende, bum basta. Længere er den ikke. Hvis du har det dårligt med det og han ikke aner noget som helst om noget, jamen så er der vel ingen grund til at han er venner med hende.

Synes da det er træls at du skal have det skidt over noget som egentlig er ligegyldigt, eftersom han ikke aner hvem hun er. Så personligt vil jeg mene, at det er noget som kan overståes ret hurtigt og uden yderligere diskussioner. Mon ikke han kan forstå det? Ellers er han da en mærkelig fisk

jo nu må vi se, tror jeg vil gå ned og ryge en smøg med ham og så tagen den over cigaretten det virker altid nemmere, puu syntes det svært. (en mærkelig fisk hihi den har jeg aldrig hørt før)

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

præcis og det gør bestemt ikke forholdet bedere

nej tværtimod

Anmeld

26. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

tak hehe.. Altså forstår bare ikke hvorfor han godkender hende, og da jeg spurgte om vi ikke kunne sende en bedsked til hende om hvem hun var så sagde han bare at nej det ville han IHVERTFALD IKKE 

hmm det er underligt. hvis han ikke kender hende så er det da meget normalt at skrive hvem hun er

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

hmm det er underligt. hvis han ikke kender hende så er det da meget normalt at skrive hvem hun er

ja ville jeg også mene, men han siger det pinligt???

Anmeld

27. maj 2012

Anonym skriver:

ja ville jeg også mene, men han siger det pinligt???

det kan jeg ikke se noget pinligt i. Det er jo bare at skrive, hvor var det nu jeg havde mødt dig? Jeg er ked af at jeg ikke kan huske dig. Og fuck det om det er pinligt.

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

det kan jeg ikke se noget pinligt i. Det er jo bare at skrive, hvor var det nu jeg havde mødt dig? Jeg er ked af at jeg ikke kan huske dig. Og fuck det om det er pinligt.

ja det sagde jeg også tror jeg har fået ham overtalt, men er ikke sikker 

Anmeld

27. maj 2012

Anonym skriver:

det er da bare at gøre det

Anmeld

27. maj 2012

signe.

Anonym skriver:

Fik du snakket med ham igår?

Bed mærke i at han hævdede han ikke kendte hende og I skulle i hvert fald ikke skrive til hende sammen, bagefter synes han det er pinligt, så må ham vel også kende hende?

Håber på det bedste for dig TS!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.