ville i syntes det var underligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

SD

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg ville ind og skrive I looove Yooou - på min mand's væg inde på facebook.. (gjorde det selvfølgelig også).

Men jeg så, så at han var blevet venner med en, (en pige HVILKET IKKE RØR MIG)!! - der går nogle dage efterfølgene, og jeg undrede mig ikke over hvem hun var eller noget. Så sad vi sammen igår aftes og viste ekskærester på vores fb til hinanden, og så så jeg lige hendes billede da vi rullede ned på siden af hans venneliste. Og så kom jeg i tanke om hende, og spurgte af nysgerrighed hvem hun var. Og så sagde han: aner det ikke... Så han har altså godkendt en eller anden pige uden at vide hvem hun var? Og de har heller ingen fælles venner? jeg syntes da det er underligt, jeg blev også lidt jaloux for hun er altså meget smuk.. Hvad syntes i? Overreagere jeg? (altså jeg ved at hvis en dreng ansøger ham og han ikke ved hvem han er, så godkender han da aldrig?

altså, jeg var blevet tosset.

Vi er jo meget forskellige som mennesker og kommer med meget forskelligt i vores rygsæk.

Du skriver at han ikke ville være med til at skrive en fælles besked til hende. Så ville jeg klart bede ham om at slette hende. Hvis han nægter - ja så var jeg blevet edderrasende og havde forlangt en forklaring. Hvis hun er så vigtig, så passer det jo ikke, at han ikke ved hvem hun er....

Det KAN jo også være at han bare var nysgerrig på at se hende - eller måske har han gang i en hemmelighed til dig eller noget??

Men klart - jeg var blevet tovli!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

chael

Nej, synes ikke de overreagere!

Men nu har jeg det også sådan, at jeg personligt ikke bare er venner med hvem som helst. Og har ikke over 400 venner.

Kun de nærmeste får et lille indblik i mit virtuelle liv

Nu er min egen kæreste ikke på fjæsen, men hvis han blev ven med en han ikke kendte, så ville jeg forlange han fjernede hende. Og også omvendt. Spørg ham hvordan han selv ville have det med det?

Fremtiden er; der i et parforhold nu også skal herske fjæs-regler scary

*C

Anmeld

27. maj 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg ville ind og skrive I looove Yooou - på min mand's væg inde på facebook.. (gjorde det selvfølgelig også).

Men jeg så, så at han var blevet venner med en, (en pige HVILKET IKKE RØR MIG)!! - der går nogle dage efterfølgene, og jeg undrede mig ikke over hvem hun var eller noget. Så sad vi sammen igår aftes og viste ekskærester på vores fb til hinanden, og så så jeg lige hendes billede da vi rullede ned på siden af hans venneliste. Og så kom jeg i tanke om hende, og spurgte af nysgerrighed hvem hun var. Og så sagde han: aner det ikke... Så han har altså godkendt en eller anden pige uden at vide hvem hun var? Og de har heller ingen fælles venner? jeg syntes da det er underligt, jeg blev også lidt jaloux for hun er altså meget smuk.. Hvad syntes i? Overreagere jeg? (altså jeg ved at hvis en dreng ansøger ham og han ikke ved hvem han er, så godkender han da aldrig?

Jeg ville nok synes det var lidt underligt, at godkende en han ikke engang aner hvem er

Ikke at jeg siger der er noget.......

Anmeld

27. maj 2012

Hanomagen

Mænd er visuelle. Så muligvis han bare synes, hun var en lækker lille sag.

Tror ikke du skal lægge mere i det. Min kæreste har også mange tøser på facebook, som jeg ingen anelse har om, hvem er. Og pyt da med det.

Han kommer hjem til mig efter arbejde, han kommer hjem til mig, efter han har været i byen. Ved fra hans venner, at når han er afsted, snakker han altid om hans dejlige lille "kone" derhjemme. (Hvilket irritere dem, for det skræmmer de tøser væk, de ellers lige troede, de skulle scorer.)

Så hvis du siger, du stoler på ham, så STOL på ham.

Vi kvinder har desværre en tendens til at lade følelserne tage styrringen, selv om vores hoveder godt ved, at der ikke er noget i det.

Så igen Mænd er visuelle, og kan godt lide at kigge. Og føle sig værdsat. Så han synes sikkert bare, at det er lidt fedt, at en lille lækkerbisken har villet tilføje ham.

Hvis han stadig behander dig som hans number 1 girl. Så er det nok fordi du stadig er det.

Anmeld

27. maj 2012

chael

Hvorfor skriver du ikke selv til hende og spørger hvem hun er?? Om hvor hun evt kender din kæreste fra?

Du behøver da ikke gøre det sammen med din kæreste, når nu han nægter. Jeg havde bare skrevet til hende selv.

Det kan være hun har en hel 3. Historie?

*C

Anmeld

27. maj 2012

Krussedulle

Din stakkel!

Jeg syntes at kunne fornemme, jo længere ind i tråden man kommer, at du faktisk er ret ked af det!

At din mand før har lavet noget lign, og nu gør han det igen!

Jeg syntes det er rigtig underligt at han godkender hende, hvis han ikke engang ved hvem hun er?

Jeg syntes at du skal tage en snak med ham om det!
Det kan jo ikke være rigtig at du skal gå og have ondt i maven, fordi at han før har gjort dig jaloux!

Man bør respektere sin partners følelser! Så hvis du får fysisk ondt, og bliver jaloux over visse ting han gør, så bør han i det mindste tage det til sig, og tænke over hvad han gør!

Kæmpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.