ville i syntes det var underligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.670 visninger
55 svar
0 synes godt om
26. maj 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg ville ind og skrive I looove Yooou - på min mand's væg inde på facebook.. (gjorde det selvfølgelig også).

Men jeg så, så at han var blevet venner med en, (en pige HVILKET IKKE RØR MIG)!! - der går nogle dage efterfølgene, og jeg undrede mig ikke over hvem hun var eller noget. Så sad vi sammen igår aftes og viste ekskærester på vores fb til hinanden, og så så jeg lige hendes billede da vi rullede ned på siden af hans venneliste. Og så kom jeg i tanke om hende, og spurgte af nysgerrighed hvem hun var. Og så sagde han: aner det ikke... Så han har altså godkendt en eller anden pige uden at vide hvem hun var? Og de har heller ingen fælles venner? jeg syntes da det er underligt, jeg blev også lidt jaloux for hun er altså meget smuk.. Hvad syntes i? Overreagere jeg? (altså jeg ved at hvis en dreng ansøger ham og han ikke ved hvem han er, så godkender han da aldrig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

HeidiW86

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg ville ind og skrive I looove Yooou - på min mand's væg inde på facebook.. (gjorde det selvfølgelig også).

Men jeg så, så at han var blevet venner med en, (en pige HVILKET IKKE RØR MIG)!! - der går nogle dage efterfølgene, og jeg undrede mig ikke over hvem hun var eller noget. Så sad vi sammen igår aftes og viste ekskærester på vores fb til hinanden, og så så jeg lige hendes billede da vi rullede ned på siden af hans venneliste. Og så kom jeg i tanke om hende, og spurgte af nysgerrighed hvem hun var. Og så sagde han: aner det ikke... Så han har altså godkendt en eller anden pige uden at vide hvem hun var? Og de har heller ingen fælles venner? jeg syntes da det er underligt, jeg blev også lidt jaloux for hun er altså meget smuk.. Hvad syntes i? Overreagere jeg? (altså jeg ved at hvis en dreng ansøger ham og han ikke ved hvem han er, så godkender han da aldrig?

Spurgte du ham ikke hvorfor han så var blevet venner med hende!
Det behøver jo ikke være på en bebrejdende måde!

Anmeld

26. maj 2012

Guldimaven

Jeg tror godt nok ikke jeg ville tænke videre over det overhovedet! Det stoler jeg nok på min kæreste til!

I mine ører over reagere du en smule..

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

HeidiW86 skriver:

Spurgte du ham ikke hvorfor han så var blevet venner med hende!
Det behøver jo ikke være på en bebrejdende måde!

jo det gjorde jeg, men han sagde bare det ved jeg sku ikke?.. Syntes det er underligt at han så er venner med hende? Hva tænker du syntes du det undeligt, jeg tænker slet ikke noget med urtro skab men forstår det bare ikke. Hvis det var en fyr var han aldrig blevet godkendt?

Anmeld

26. maj 2012

HeidiW86

Anonym skriver:

jo det gjorde jeg, men han sagde bare det ved jeg sku ikke?.. Syntes det er underligt at han så er venner med hende? Hva tænker du syntes du det undeligt, jeg tænker slet ikke noget med urtro skab men forstår det bare ikke. Hvis det var en fyr var han aldrig blevet godkendt?

Ja sys det er lidt underligt aner intet i forhold til utroskab kender ham jo ikke!
Og vil bestemt ikke dømme!!
Vd bare min kæreste ikke ville godkende en pige han ikke aner hvem var, og hvis jeg fik en anmodning fra en fyr og jeg ikke kendte ham ville jeg slette ham igen!

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Guldimaven skriver:

Jeg tror godt nok ikke jeg ville tænke videre over det overhovedet! Det stoler jeg nok på min kæreste til!

I mine ører over reagere du en smule..

jeg stoler skam på min mand. Syntes bare det underligt, for hvis det var en fyr ville han aldrig godkende? Som jeg skrev tænkte jeg heller ikke videre over det, men da vi lige sad og kiggede eks-kærester på vennelisten sammen dukkede hun lige op og så blev jeg selvfølgelig nysgerrig

Anmeld

26. maj 2012

Fenja09

Synes ikke du overreagere - jeg ville også synes det var mærkeligt hvis min kæreste blev venner med "tilfældige" piger på Facebook. Jeg tror så bare jeg ville have haft spurgt mere ind til, hvorfor han har valgt at godkende hende som ven. Kan jo være at han slet ikke har tænkt over det, men bare godkendt og tænkt at hun så meget sød ud.

/Fenja

Anmeld

26. maj 2012

Guldimaven

Anonym skriver:

jeg stoler skam på min mand. Syntes bare det underligt, for hvis det var en fyr ville han aldrig godkende? Som jeg skrev tænkte jeg heller ikke videre over det, men da vi lige sad og kiggede eks-kærester på vennelisten sammen dukkede hun lige op og så blev jeg selvfølgelig nysgerrig

Ja okay, men hvis du opretter en tråd tænker du da også over det?? Men altså, han syntes sikkert hun så godt ud og skulle lige se billederne. Du ved mænd.  Så længe han kun kigger, så fred være med det..  

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

HeidiW86 skriver:

Ja sys det er lidt underligt aner intet i forhold til utroskab kender ham jo ikke!
Og vil bestemt ikke dømme!!
Vd bare min kæreste ikke ville godkende en pige han ikke aner hvem var, og hvis jeg fik en anmodning fra en fyr og jeg ikke kendte ham ville jeg slette ham igen!

jamen lige præcis... Det er det jeg undre mig ved, fordi han sletter da alle de fyre der sender anmodninger, som han ikke kender, men det gælder åbenbart ikke pigerne.. (og det altså ikke første gang det sker) Bør jeg konfrontere ham med at det irritere mig? - altså jeg spurgte om vi ikke kunne sende en besked sammen til hende får at høre hvem hun var MEN NEJ det ville han IHVERTFALD IKKE!

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Guldimaven skriver:

Ja okay, men hvis du opretter en tråd tænker du da også over det?? Men altså, han syntes sikkert hun så godt ud og skulle lige se billederne. Du ved mænd.  Så længe han kun kigger, så fred være med det..  

ja selvfølgelig er jeg da blevet lidt underlig over det og opretter derfor en tråd eftersom han ikke aner hvem hun er hehe

men ja mænd er mænd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.