ville i syntes det var underligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

Anonym trådstarter

HeidiW86 skriver:

Hvis han siger han ikke vil slette hende, så spørg hvorfor en "fremmed"
Skal have lov at kunne se hvad han skriver på sin profil?

go ide.. Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

HeidiW86

Anonym skriver:

go ide.. Tak

Pøj pøj med det!

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

HeidiW86 skriver:

Pøj pøj med det!

mange tak! 

Anmeld

26. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Kunne være jeg skulle gøre det, sidder bare med en kæmpe knude i maven altså hvor er det træls øv øv

, Bed ham slette hende da du har det skidt med de er venner, da han ikke engang ved hvem hun er hvorfor skal de så være venner? 

Han må altså gøre det, min kæreste ville til enhver tid slette piger fra sin facebook hvis jeg bedte ham om det, da jeg betyder mere for ham end de gør  

Brug din usikkerhed som Argument.. 

Anmeld

26. maj 2012

Fenja09

Anonym skriver:

nej det ville han i hvertfald ikke syntes var ok. Vi er begge meget jaloux, så jeg passer altid rigtig godt på hvad jeg siger og gør til andre fyre, men han gør hvad der passer ham, og når så jeg bliver jaloux siger han altid, at det tænkte han jo ikke lige over.. 

Jamen hvis han også er jaloux så synes jeg da egentlig bare at han skal slette hende med det samme. For ellers så kan du jo gøre det samme - ikke at det er det du vil, men så ved han at du ikke er bleg for det, hvis han gør det.

Du må tale med ham

Anmeld

26. maj 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

, Bed ham slette hende da du har det skidt med de er venner, da han ikke engang ved hvem hun er hvorfor skal de så være venner? 

Han må altså gøre det, min kæreste ville til enhver tid slette piger fra sin facebook hvis jeg bedte ham om det, da jeg betyder mere for ham end de gør  

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jamen hvis han også er jaloux så synes jeg da egentlig bare at han skal slette hende med det samme. For ellers så kan du jo gøre det samme - ikke at det er det du vil, men så ved han at du ikke er bleg for det, hvis han gør det.

Du må tale med ham

ja tror jeg jeg bliver nød til selvom jeg allerede kender svaret ... hvis jeg spørg jamen hvorfor gokendte du hende: det ved jeg ikke.. Hvornår blev du venner med hende: det ved jeg ikke.. Og hvis jeg spørg hvorfor han gør sådan, når han selv var blevet jaloux, siger han: det ved jeg ikke...

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

ja håber det virker for føler mig ikke så tilpas med det..

Anmeld

26. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

ja håber det virker for føler mig ikke så tilpas med det..

Lad mig sige det sådan her : Han skal, du skal simpelthen ikke finde dig i det der?! 

Hvis det er et problem for ham at slette hende, må der ligge noget kendskab imellem dem, man lader ikke bare være at slette folk af princip? Specielt når han ikke ved hvem hun er ..  

Du er nødt til at åbne dig, og sige til ham: Du elsker ham, men simpelthen ikke forstår hvorfor han skal være uærlig, og det sætter kuller i dit hoved. 

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Lad mig sige det sådan her : Han skal, du skal simpelthen ikke finde dig i det der?! 

Hvis det er et problem for ham at slette hende, må der ligge noget kendskab imellem dem, man lader ikke bare være at slette folk af princip? Specielt når han ikke ved hvem hun er ..  

Du er nødt til at åbne dig, og sige til ham: Du elsker ham, men simpelthen ikke forstår hvorfor han skal være uærlig, og det sætter kuller i dit hoved. 

tror også jeg bliver nød til at slå i bordet (som man siger) For ja det sætter da en masse tanker igang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.