ville i syntes det var underligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

HeidiW86

Anonym skriver:

jamen lige præcis... Det er det jeg undre mig ved, fordi han sletter da alle de fyre der sender anmodninger, som han ikke kender, men det gælder åbenbart ikke pigerne.. (og det altså ikke første gang det sker) Bør jeg konfrontere ham med at det irritere mig? - altså jeg spurgte om vi ikke kunne sende en besked sammen til hende får at høre hvem hun var MEN NEJ det ville han IHVERTFALD IKKE!

Tænker som du siger at han nok bare har ville se billeder af hende.. MÆND!!

Men jeg havde helt klart spurgt ind til hvem hun var og hvorfor han havde godkendt hende hvis det var min kæreste og hvis han sagde at det vidste han ikke så ville jeg spørger om hn så ikke bare skulle slettes igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Guldimaven

Anonym skriver:

ja selvfølgelig er jeg da blevet lidt underlig over det og opretter derfor en tråd eftersom han ikke aner hvem hun er hehe

men ja mænd er mænd

Lige præcis!

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Synes ikke du overreagere - jeg ville også synes det var mærkeligt hvis min kæreste blev venner med "tilfældige" piger på Facebook. Jeg tror så bare jeg ville have haft spurgt mere ind til, hvorfor han har valgt at godkende hende som ven. Kan jo være at han slet ikke har tænkt over det, men bare godkendt og tænkt at hun så meget sød ud.

/Fenja

Ja det tænker jeg også, men på en måde irritere det mig lidt, da det ikke er første gang.. Og bliver en smule mistænkelig, altså ved godt han ikke er utro og stoler også på ham.. Men han har før løjet om en anden pige, og det heller ikke første gang at han godkender andre tilfældige piger 

Anmeld

26. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Sagen er den at jeg ville ind og skrive I looove Yooou - på min mand's væg inde på facebook.. (gjorde det selvfølgelig også).

Men jeg så, så at han var blevet venner med en, (en pige HVILKET IKKE RØR MIG)!! - der går nogle dage efterfølgene, og jeg undrede mig ikke over hvem hun var eller noget. Så sad vi sammen igår aftes og viste ekskærester på vores fb til hinanden, og så så jeg lige hendes billede da vi rullede ned på siden af hans venneliste. Og så kom jeg i tanke om hende, og spurgte af nysgerrighed hvem hun var. Og så sagde han: aner det ikke... Så han har altså godkendt en eller anden pige uden at vide hvem hun var? Og de har heller ingen fælles venner? jeg syntes da det er underligt, jeg blev også lidt jaloux for hun er altså meget smuk.. Hvad syntes i? Overreagere jeg? (altså jeg ved at hvis en dreng ansøger ham og han ikke ved hvem han er, så godkender han da aldrig?

ja jeg ville synes det var underligt. nu aner jeg ikke hvem min kæreste er venner med på facebook. har ikke facebook selv, men jeg kan godt sætte mig ind i hvorfor du synes det er underligt.

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

HeidiW86 skriver:

Men jeg havde helt klart spurgt ind til hvem hun var og hvorfor han havde godkendt hende hvis det var min kæreste og hvis han sagde at det vidste han ikke så ville jeg spørger om hn så ikke bare skulle slettes igen!

Ja, kunne jeg gøre.. Men nøj hvor det irritere mig øv øv 

Anmeld

26. maj 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

jamen lige præcis... Det er det jeg undre mig ved, fordi han sletter da alle de fyre der sender anmodninger, som han ikke kender, men det gælder åbenbart ikke pigerne.. (og det altså ikke første gang det sker) Bør jeg konfrontere ham med at det irritere mig? - altså jeg spurgte om vi ikke kunne sende en besked sammen til hende får at høre hvem hun var MEN NEJ det ville han IHVERTFALD IKKE!

Hmm, jeg synes altså den lugter lidt, sorry .

Jeg tror, jeg ville ha sagt til ham, at hvis han ikke vidste, hvem hun var, så kunne han da lige så godt slette hende igen . Hvis han så ikke gjorde det, ja såååååå

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

ja jeg ville synes det var underligt. nu aner jeg ikke hvem min kæreste er venner med på facebook. har ikke facebook selv, men jeg kan godt sætte mig ind i hvorfor du synes det er underligt.

tak hehe.. Altså forstår bare ikke hvorfor han godkender hende, og da jeg spurgte om vi ikke kunne sende en bedsked til hende om hvem hun var så sagde han bare at nej det ville han IHVERTFALD IKKE 

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Hmm, jeg synes altså den lugter lidt, sorry .

Jeg tror, jeg ville ha sagt til ham, at hvis han ikke vidste, hvem hun var, så kunne han da lige så godt slette hende igen . Hvis han så ikke gjorde det, ja såååååå

Ja, puu syntes det er strid... øvøv

Anmeld

26. maj 2012

TeamRocket

Ville synes det var super mærkeligt. Og jeg havde ikke godtaget et 'det ved jeg ikke' ehm nej men så må du lige tænke over det og så svare kammerat for ellers går jeg i spåner over noget der højst sansynligt betyder absolut intet! Sådan er jeg, jeg går i spåner og over-analysere alting.

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

HeidiW86 skriver:

tror bare ikke jeg kan få ham til at slette hende, han ville ikke engang skrive til hende hvem hun var??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.