ville i syntes det var underligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

HeidiW86

Anonym skriver:

Ja, kunne jeg gøre.. Men nøj hvor det irritere mig øv øv 

Hehe kan godt følge dig! Håber du ikke har nogen grund til at blive irriteret over det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Anonym trådstarter

HeidiW86 skriver:

Hehe kan godt følge dig! Håber du ikke har nogen grund til at blive irriteret over det!

tak

Anmeld

26. maj 2012

HeidiW86

Anonym skriver:

tror bare ikke jeg kan få ham til at slette hende, han ville ikke engang skrive til hende hvem hun var??

Men hvis han ikke vil slette hende, så må der sgu være en anden grund!

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

HeidiW86 skriver:

Men hvis han ikke vil slette hende, så må der sgu være en anden grund!

ja håber jeg bare ikke nu har han budt mig så mange dårlige ting på det sidste at hvis der var en anden grund tror jeg ikke jeg ville hænge sammen

Anmeld

26. maj 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Ja det tænker jeg også, men på en måde irritere det mig lidt, da det ikke er første gang.. Og bliver en smule mistænkelig, altså ved godt han ikke er utro og stoler også på ham.. Men han har før løjet om en anden pige, og det heller ikke første gang at han godkender andre tilfældige piger 

Læste lige lidt længere nede i tråden, at han ikke vil skrive til hende og høre hvem hun er - det synes jeg altså er mærkeligt. Så ville jeg ganske enkelt bede ham om at slette hende, hvorfor være venner med en man ikke kender eller ønsker at kende?!

Forstår dig udmærket godt, kan sagtens føle det du føler, det må sgu være underligt. Men du bliver da nødt til at spørge mere ind til det eller sige, hvad du gerne vil have - at han f.eks sletter hende. Det synes jeg godt man kan uden at man "bestemmer" over hinanden.

/Fenja

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Læste lige lidt længere nede i tråden, at han ikke vil skrive til hende og høre hvem hun er - det synes jeg altså er mærkeligt. Så ville jeg ganske enkelt bede ham om at slette hende, hvorfor være venner med en man ikke kender eller ønsker at kende?!

Forstår dig udmærket godt, kan sagtens føle det du føler, det må sgu være underligt. Men du bliver da nødt til at spørge mere ind til det eller sige, hvad du gerne vil have - at han f.eks sletter hende. Det synes jeg godt man kan uden at man "bestemmer" over hinanden.

/Fenja

Kunne være jeg skulle gøre det, sidder bare med en kæmpe knude i maven altså hvor er det træls øv øv

Anmeld

26. maj 2012

HeidiW86

Anonym skriver:

ja håber jeg bare ikke nu har han budt mig så mange dårlige ting på det sidste at hvis der var en anden grund tror jeg ikke jeg ville hænge sammen

Hvis han siger han ikke vil slette hende, så spørg hvorfor en "fremmed"
Skal have lov at kunne se hvad han skriver på sin profil?

Anmeld

26. maj 2012

Ønskebarnet12

Jeg synes bestemt ikke du overreagere, jeg ville klart have spurgt min mand hvorfor han har accepteret hende når han ikke engang kender hende, hvis det var modsat ville han nok gøre det samme! 

Jeg bryder mig da hellere ikke om at min mand skal være venner med sine Ex kærester der er en grund til de er ex og derfor skal de da ikke være en del af hans liv længere. Min mand har det på samme måde, så i vores forhold er det mig og ham. 

Anmeld

26. maj 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Kunne være jeg skulle gøre det, sidder bare med en kæmpe knude i maven altså hvor er det træls øv øv

Ja, og knuden forsvinder først når du har talt ordentlig med ham om det og fået svar på dine spørgsmål.

Tror du at han ville synes det var ok, hvis du gjorde det samme?

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Ja, og knuden forsvinder først når du har talt ordentlig med ham om det og fået svar på dine spørgsmål.

Tror du at han ville synes det var ok, hvis du gjorde det samme?

nej det ville han i hvertfald ikke syntes var ok. Vi er begge meget jaloux, så jeg passer altid rigtig godt på hvad jeg siger og gør til andre fyre, men han gør hvad der passer ham, og når så jeg bliver jaloux siger han altid, at det tænkte han jo ikke lige over.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.