Total forarget!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

isabellasmor

Guldimaven skriver:

Jeg er langt fra enig! Min forældre er de bedste forældre i hele verden, og de ved IKKE alt.. Og min mor er nærværende, spørger ind til ting og siger at vi bare skal komme til hende hvis der er noget.. Min mor går op i min søskendes og mit liv..

Man er altså ikke en dårlig forældre, bare fordi man ikke ved alt..  Så er min mor i hvert fald en røv dårlig mor i dine øjne..

Er enig her. Min mor er en virkelig engerende (staves?) mor, og rigtig på mærkerne ved forandring hos mig eller mine søskende. En skarp kniv i skuffen  

Men hun ved LAAANGT fra alt ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

2721

Det kan jeg godt forstå du er!
Andre skriver de selv har drukket en enkelt øl i den alder fair nok, men vel ikke kl 10.
Det er sikkert hamløst, men stadig.
Jeg drak først da jeg var over 16 år og har svært ved at forstå hvor tidligt unge gør tingene nu til dags- ja der var også unge der drak som 14 årlige, men det var da ikke noget som der blev set let på!

Anmeld

21. maj 2012

Guldimaven

isabellasmor skriver:

Er enig her. Min mor er en virkelig engerende (staves?) mor, og rigtig på mærkerne ved forandring hos mig eller mine søskende. En skarp kniv i skuffen  

Anmeld

21. maj 2012

wamse

isabellasmor skriver:

Nix Og en mor SKAL da heller ikke vide alt, man har vel også som ung lov til, at have noget for sig selv

Jeg har den fulde tryghed i, at mine børn fortæller mig tingene, når de har behov for det, og ikke når jeg har det Jeg ved de siger til, hvis de har brug for hjælp, og de er fornuftige mennesker, og så skal de bare ud og gøre deres egne erfaringer med livet

Anmeld

21. maj 2012

isabellasmor

wamse skriver:

Nix Og en mor SKAL da heller ikke vide alt, man har vel også som ung lov til, at have noget for sig selv

Jeg har den fulde tryghed i, at mine børn fortæller mig tingene, når de har behov for det, og ikke når jeg har det Jeg ved de siger til, hvis de har brug for hjælp, og de er fornuftige mennesker, og så skal de bare ud og gøre deres egne erfaringer med livet

kunne ikke skrive det meget bedre selv 

Anmeld

21. maj 2012

TNBC

StineW79 skriver:

Var ved købmanden her kl 10, ind kommer en flok drenge på ca 14-15 år. De køber alle en enkelt øl, som de så stiller sig til at drikke udenfor butikken! 

Tænker bare at helt ærligt er det ik forbudt at sælge alkohol til mindreårige? Går de ik i skole? Altså hva er det lige der sker?? 

Ved ik om det bare er mig der er ved at være gammel, med det der forstår jeg simpelhen ik! Vh stine

jeg er enig med dig at det er sku for tidligt paa dagen at drikke, men jeg er noedt til at sige at hvis du ikke kender dem, kan du ikke bedoemme hvor gamle de er. Jeg er 25 og det er kun inden for de sidste 2-3aar at jeg ikke er blevet bedt om at vise ID naar jeg skulle koebe noget.

Anmeld

21. maj 2012

Lotus86

Det er Blå Mandag i dag, så det er nok derfor de har stået der så tidligt.

Anmeld

21. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Må også sige at det jeg bliver forarget over, var at de stod mandag formiddag kl 10, og drak øl. Det er jo lige midt i skole tiden. Ku ha forstået hvis det var fredag eftermiddag, henne i parken eller hjemme i en have. 

Gir det mere mening?? Vh stine

Anmeld

21. maj 2012

isabellasmor

StineW79 skriver:

Må også sige at det jeg bliver forarget over, var at de stod mandag formiddag kl 10, og drak øl. Det er jo lige midt i skole tiden. Ku ha forstået hvis det var fredag eftermiddag, henne i parken eller hjemme i en have. 

Gir det mere mening?? Vh stine

Som nogle har skrevet er det jo blå mandag , så det er jo nok derfor de har stået der så tidligt 

Anmeld

21. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
isabellasmor skriver:

Som nogle har skrevet er det jo blå mandag , så det er jo nok derfor de har stået der så tidligt 

Ja det er nok derfor!! Syntes nu heller ik at det er noget der sådan normalt sker, så måske også derfor jeg blev lidt overrasket!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.