Total forarget!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

Mettefpigen

I dagens Danmark blir de unge yngre og yngre når de begynder diverse ting..... Nu ved jeg det er blå mandag i dag, så det kan være at de "holder" det.....

Jeg synes også det er for tidligt at drikke som 14 årig.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

wamse

Jeg kunne nok ikke blive forarget over det

Jeg tror det kan være meget svært, at spå om deres eksakte alder, for jeg ved fra mine sønners venner, at de ser både meget yngre og ældre ud.

De har garanteret syntes at det var super sejt, lige at afprøve det, og jeg er ret sikker på, at mine drenge også har afprøvet det på et tidspunkt. Jeg ved, at jeg også selv har gjort det i den alder.

Anmeld

21. maj 2012

Guldimaven

Tin skriver:

Jeg ville edderm..... bliver splintende rødglødende af raseri hvis det var min 16 årige datter der stod der!!!

Også selvom hun evt skulle have læseferie eller what ever...

Det gør almindelige velfungerende børn bare ikke!! Så kunne de vælge en is, sluch-ice eller andet for barnlige sjæle så var det da en ok pause for en eventuel læseferie.....

Jeg er 36 og jeg kunne sku ikke engang finde på at gøre det!! Jeg ville nok vælge at nyde en kold øl i eftermiddag på terrassen hvis det absolut skulle være.

Jamen der er vi så forskellige..  Jeg bruger ikke så meget af min tid på, hvad andre gør og ikke gør..

Anmeld

21. maj 2012

Guldimaven

wamse skriver:

Jeg kunne nok ikke blive forarget over det

Jeg tror det kan være meget svært, at spå om deres eksakte alder, for jeg ved fra mine sønners venner, at de ser både meget yngre og ældre ud.

De har garanteret syntes at det var super sejt, lige at afprøve det, og jeg er ret sikker på, at mine drenge også har afprøvet det på et tidspunkt. Jeg ved, at jeg også selv har gjort det i den alder.

Kunne ikke skrive det bedre selv.

En enkelt øl, altså herre gud!

Anmeld

21. maj 2012

Tin

Profilbillede for Tin
Guldimaven skriver:

Jamen der er vi så forskellige..  Jeg bruger ikke så meget af min tid på, hvad andre gør og ikke gør..

Det er nu heller ikke så meget hvad andre gør, men skriver bare hvordan jeg ville have haft det, hvis det var mine egne børn der stod der

Ville nok ikke blande mig hvis det var andres, men ja jeg ville forarges og tænke mit omkring det/dem

Anmeld

21. maj 2012

KittyCatta

Altså da jeg startede i 1g havde vi en aftale om at vi hver fredag eftermiddag gik ned i Fakta og købte en øl hver, som vi stod ude på gaden og drak. Det foregik i tre år, fra vi var 15-16 år og frem til vi blev studenter.

It's not your kind a buisness. Jeg ville trække næsen helt til mig selv; det rager ikke mig, hvor gamle folk er. Det eneste der er, er at jeg under ingen omstændigheder sælger alkohol til folk under 16. Kræver altid ID, når jeg selv sidder i kassen.

Anmeld

21. maj 2012

Guldimaven

Tin skriver:

Det er nu heller ikke så meget hvad andre gør, men skriver bare hvordan jeg ville have haft det, hvis det var mine egne børn der stod der

Ville nok ikke blande mig hvis det var andres, men ja jeg ville forarges og tænke mit omkring det/dem

Nej okay.  Jeg tror også at dine børn kommer til at stå der en dag, uden du ved noget om det..  

Anmeld

21. maj 2012

wamse

Guldimaven skriver:

Kunne ikke skrive det bedre selv.

En enkelt øl, altså herre gud!

Ja min 16 årige søn skal til Jelling festival i weekenden, og der drikker de helt sikkert mere end 1 enkelt

Anmeld

21. maj 2012

Guldimaven

wamse skriver:

Ja min 16 årige søn skal til Jelling festival i weekenden, og der drikker de helt sikkert mere end 1 enkelt

Ja, det tror jeg på!  Og om 1 måned drager mine lillesøskende på 16 til nibe festival og der ryger også et par enkelte eller mange..  

Anmeld

21. maj 2012

wamse

Tin skriver:

Jeg ville edderm..... bliver splintende rødglødende af raseri hvis det var min 16 årige datter der stod der!!!

Også selvom hun evt skulle have læseferie eller what ever...

Det gør almindelige velfungerende børn bare ikke!! Så kunne de vælge en is, sluch-ice eller andet for barnlige sjæle så var det da en ok pause for en eventuel læseferie.....

Jeg er 36 og jeg kunne sku ikke engang finde på at gøre det!! Jeg ville nok vælge at nyde en kold øl i eftermiddag på terrassen hvis det absolut skulle være.

Jeg kan love dig for, at det gør ganske normalt fungerende unge også, selvfølgelig afprøver de også sådanne ting

Jeg tror man narrer sig selv gevaldigt, hvis man kun tror det er naboens børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.