Er jeg virkelig den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

BellaT

Synes i det hele taget ofte asiatere er pæne at se på. Og det smukkeste mix er koreaner og hvid. Synes de børn er så smukke og anderledes. Som om de næsten altid får det allerkønneste fra begge "racer". Ej, ved ikke hvordan jeg lige forklarer det. Men den blanding er altså bare rigtig heldig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Ka+Ma=Be

Jeg vil ikke sige at de "alle er grimme"! Det synes jeg generelt ikke man kan sige. Men asiatiske mænd tænder mig ikke rigtigt.

Jeg synes ikke at manglende tiltrækning er lig med grim

Anmeld

21. maj 2012

Frøken J.

BellaT skriver:

Synes i det hele taget ofte asiatere er pæne at se på. Og det smukkeste mix er koreaner og hvid. Synes de børn er så smukke og anderledes. Som om de næsten altid får det allerkønneste fra begge "racer". Ej, ved ikke hvordan jeg lige forklarer det. Men den blanding er altså bare rigtig heldig.

Kan kun erklære mig enig Hehe

Anmeld

21. maj 2012

BellaT

Frøken J. skriver:

Kan kun erklære mig enig Hehe

Nu kan jeg ikke se dit barn, men kan læse at hun er den heldige blanding. Så hun er garanteret smuk.

Anmeld

21. maj 2012

Frøken J.

BellaT skriver:

Nu kan jeg ikke se dit barn, men kan læse at hun er den heldige blanding. Så hun er garanteret smuk.

Hun er MEGET smuk! Men okay, jeg er hendes mor, så jeg er nok også rimelig biased! Haha

Anmeld

21. maj 2012

BellaT

Frøken J. skriver:

Hun er MEGET smuk! Men okay, jeg er hendes mor, så jeg er nok også rimelig biased! Haha

Anmeld

22. maj 2012

KissMe

Metteris skriver:

Jeg har faktisk ikke set den, men har jo set billeder, og han er ret sød (eller hvad man siger) deri.. hehe

Hehe.... Jeg ELSKER Mei-chan.... mest paa grund af butlerne....

Anmeld

22. maj 2012

Barbamama

Jeg er ked af det, men jeg synes ikke asiatiske mænd er kønne. Jeg har ikke set en endnu hvor jeg har tænkt han var flot. Håber ikke jeg får stødt nogen. Sorry...

Anmeld

22. maj 2012

Darling<3

Barbamama skriver:

Jeg er ked af det, men jeg synes ikke asiatiske mænd er kønne. Jeg har ikke set en endnu hvor jeg har tænkt han var flot. Håber ikke jeg får stødt nogen. Sorry...

Enig ...

Kan ikke med skæve øjne

Anmeld

22. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg var sammen med nogle veninder idag og snakken faldt tilfældigt på mænd vi synes er lækre - og dem der bestemt ikke er det...

En af de andre sagde at en af vores mandlige bekendte (der er adopteret fra asien) hører til den sidste gruppe hvortil en af de andre sagde at alle asiske mænd hører til den gruppe.

Jeg skal ikke være sen til at sige at jeg er VILD med asien og sagde derfor at det da er langt fra alle asiske mænd der er grimme og at man ikke kunne sige sådan. De kommentarer jeg fik tilbage var at de alle er grimme, bøssede, svanser eller ting som at de alle er for lave, har en lille, ja vedhæng, og andre ting i den dur.....

Der følte jeg mig pludselig meget alene og tænkte at nu ville jeg lige høre med jer.......

hmmm .. Altså det kan godt være jeg er underlig.. men jeg elsker deres øjne synes de er så nuttede.. Jeg kan godt lide dem .. charme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.