Er jeg virkelig den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

KissMe

Metteris skriver:

Jeg synes bestemt ikke at alle asiatiske mænd er grimme!! Der er VILDT stor forskel på hvordan de ser ud... 

Nu har jeg boet i Tokyo, så jeg har nok set flere end mange andre har, men de var jo hovedsageligt japanere. Jeg synes ofte japanske mænd er pænere end kinesiske mænd, og koreanske mænd har ofte mere krops-volumen. Men det hele er jo smag og behag, men der er virkelig stor forskel på bare de tre grupper! For slet ikke at tale om resten af asien.

Der er da ret stor forskel på ham her: (Bollywood skuespiller)

og ham her: (Japansk skuespiller)

Og ham: (tilfældig koreaner)

Jeg kan oftest godt se forskel på om en er japaner eller koreaner.
Derudover er pigerne tit rigtig pæne. De har sjældent tendens til overvægt (Kun 2% af japanerne er overvægtige), de har ofte pæn hud og flot hår! Til gengæld har de tit meget uheldige tænder og dårligt syn. 
Sådan er vi jo alle forskellige

Da jeg saa dit indlaeg 1. gang syntes jeg at jeg havde set koreaneren foer, men kunne bare ikke komme i tanke om hvor...

Det havde jeg ogsaa - han er en skuespiller og sanger....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

2721

Kan ikke citere via iPhone, men må erklære mig enig med frøken J. Jeg sidder sku her og er ret harm, min kæreste er ligeledes fra sydkorea og er hverken grim, lille eller noget andet!
Håber godt nok ikke vores søn kommer til at rende ind i sådan nogen som jer!

Anmeld

26. maj 2012

Koen.

Puslingen skriver:

Kan ikke citere via iPhone, men må erklære mig enig med frøken J. Jeg sidder sku her og er ret harm, min kæreste er ligeledes fra sydkorea og er hverken grim, lille eller noget andet!

Men det gør han ikke, han render kun lige i armene på Lærke til sen tid han er jo en lækkerhaps!!

Anmeld

26. maj 2012

2721

Tanja.
Det er jo lige det han gør
Lækre svigerdatter kan man ikke få

Anmeld

26. maj 2012

Koen.

Puslingen skriver:

Tanja.
Det er jo lige det han gør
Lækre svigerdatter kan man ikke få

Anmeld

26. maj 2012

Mettemus

Frøken J. skriver:

Den her debat gør mig godt nok harm.. At man kan sidde og sige alle af dem er grimme. Har jer der siger det mon SET alle asiatiske mænd????? Jamen så kan jeg sgu også sidde her og sige at alle danske mænd ser monster klamme ud. Fyhada. Nej, det synes jeg ikke, fordi jeg synes det er rigtig dårlig stil at generalisere på den måde. Hvad så med asiatiske børn? Nogle nasty unger?

Min smukke, dejlige, lækre og fantastiske kæreste er fra Sydkorea. Og hold kæft han er lækker! Ligeledes er min halvasiatiske datter noget af det smukkeste på denne jord. Puha for nogle udtalelser og fordomme...

Og så vil jeg da lige indskyde, at de med at alle asiatiske mænd er små forneden er ren fordom

Præcis!!!!

Der sidder helt sikkert også nogle grimme mennesker og svarer i den her debat - og her taler jeg ikke kun om udseendet.

Anmeld

26. maj 2012

Metteris

Puslingen skriver:

Jeg kan godt citere via iPhone. Jeg gør det i hvert fald lige nu

Men vil også erklære mig enig. Det er utroligt med sådanne fordomme folk har

Anmeld

26. maj 2012

Polkaprik

Nej jeg har aldrig dated en asiatisk mand da jeg aldrig har mødt nogen jeg var tiltrukket af og som samtidig var højere end jeg selv. Og det er et must for mig at han er

Meeen jeg synes godt nok det er ignorent at generalisere på den måde!

Need I say more!?

Anmeld

26. maj 2012

Muhmi

Jeg er helt vild med asiatiske mænd... De er da über sexede

Har jo så fundet mig en totalt arisk mand, haha... Men jeg HAR gjort mit for at prøve at score en asiat, men det er dog aldrig blevet til noget.... Hehehhe

Anmeld

30. maj 2012

2721

Metteris skriver:

Jeg kan godt citere via iPhone. Jeg gør det i hvert fald lige nu

Men vil også erklære mig enig. Det er utroligt med sådanne fordomme folk har

Jeg kunne også citer en gang, men ikke mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.