Er jeg virkelig den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er jeres mening?...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.011 visninger
60 svar
0 synes godt om
20. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg var sammen med nogle veninder idag og snakken faldt tilfældigt på mænd vi synes er lækre - og dem der bestemt ikke er det...

En af de andre sagde at en af vores mandlige bekendte (der er adopteret fra asien) hører til den sidste gruppe hvortil en af de andre sagde at alle asiske mænd hører til den gruppe.

Jeg skal ikke være sen til at sige at jeg er VILD med asien og sagde derfor at det da er langt fra alle asiske mænd der er grimme og at man ikke kunne sige sådan. De kommentarer jeg fik tilbage var at de alle er grimme, bøssede, svanser eller ting som at de alle er for lave, har en lille, ja vedhæng, og andre ting i den dur.....

Der følte jeg mig pludselig meget alene og tænkte at nu ville jeg lige høre med jer.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Isabella_mor

tjah, jeg ved sgu ikke. tror det er fordi at kinesere bla er meget steriotypt inkarnerede i vores fordomsfulde forståelse... men jeg har da set bla mænd fra filipinerne og thailand og andre asiatiske lande hvor de var meget fin eyecandy..

Anmeld

20. maj 2012

Kris89

man kan ikke generalisere, men har alligevel stemt alle er grimme

bare ikke min kop te.. sys ikke de er pæne, sexede eller noget der ville kunne tænde mig på nogen måde... selvf. er de forskellige, men sys ikke der er nogen af dem der er pæne...

Anmeld

20. maj 2012

FruStolpe

Jeg synes det lidt er en underlig afstemning, og undlader derfor at stemme...

Men alle har jo sine favorit typer, og min er store skaldede muskuløse, tattoverede mænd af vestlig udseende. Så nej jeg ville nok ikke kigge efter asiater, men det er der jo helt sikkert mange andre der gerne vil

Der er jo en til hver af os, uanset hvad vi kan li

Anmeld

20. maj 2012

JH12

Der findes muligvis nogle der er pæne, jeg har dog aldrig set en jeg synes var pæn..

Anmeld

20. maj 2012

Silas&Mille

Man kan ikke sige det på den måde.

Lige som der både er 'pæne og grimme' europærere, amerikanere og afrikanere osv., er der også både 'pæne og grimme' asiatere

Anmeld

20. maj 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg var sammen med nogle veninder idag og snakken faldt tilfældigt på mænd vi synes er lækre - og dem der bestemt ikke er det...

En af de andre sagde at en af vores mandlige bekendte (der er adopteret fra asien) hører til den sidste gruppe hvortil en af de andre sagde at alle asiske mænd hører til den gruppe.

Jeg skal ikke være sen til at sige at jeg er VILD med asien og sagde derfor at det da er langt fra alle asiske mænd der er grimme og at man ikke kunne sige sådan. De kommentarer jeg fik tilbage var at de alle er grimme, bøssede, svanser eller ting som at de alle er for lave, har en lille, ja vedhæng, og andre ting i den dur.....

Der følte jeg mig pludselig meget alene og tænkte at nu ville jeg lige høre med jer.......

De er ikke min type, dem jeg altså har set... men nogen jeg har kendt, har da været lækre nok  

Men kan absolut ikke sige alle er grimme.. Det er da bare for uhøfligt, og snæversynet syntes jeg ..

Anmeld

20. maj 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Den her debat gør mig godt nok harm.. At man kan sidde og sige alle af dem er grimme. Har jer der siger det mon SET alle asiatiske mænd????? Jamen så kan jeg sgu også sidde her og sige at alle danske mænd ser monster klamme ud. Fyhada. Nej, det synes jeg ikke, fordi jeg synes det er rigtig dårlig stil at generalisere på den måde. Hvad så med asiatiske børn? Nogle nasty unger?

Min smukke, dejlige, lækre og fantastiske kæreste er fra Sydkorea. Og hold kæft han er lækker! Ligeledes er min halvasiatiske datter noget af det smukkeste på denne jord. Puha for nogle udtalelser og fordomme...

Og så vil jeg da lige indskyde, at de med at alle asiatiske mænd er små forneden er ren fordom

Anmeld

20. maj 2012

Frøken J.

AalborgPigen skriver:

Men kan absolut ikke sige alle er grimme.. Det er da bare for uhøfligt, og snæversynet syntes jeg ..

HELT enig! Og indrømmer da gerne jeg tager det personligt, fordi min fantastiske kæreste er fra sydkorea.

Anmeld

20. maj 2012

Frøken J.

Kris89 skriver:

man kan ikke generalisere, men har alligevel stemt alle er grimme

bare ikke min kop te.. sys ikke de er pæne, sexede eller noget der ville kunne tænde mig på nogen måde... selvf. er de forskellige, men sys ikke der er nogen af dem der er pæne...

Har du da set samtlige asiatiske mænd, siden du kan komme med så generaliserende udtalelser?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.