Er jeg virkelig den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

Frøken J.

rikkeregnbue skriver:

HAPS! *savler*

Jeg ku' godt! Også selvom den øverste tilsyneladende er bøsse. Jeg sprang gerne på alligevel ALtså hvis ikke jeg havde min egen udgave herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Frøken J. skriver:

Jeg ku' godt! Også selvom den øverste tilsyneladende er bøsse. Jeg sprang gerne på alligevel ALtså hvis ikke jeg havde min egen udgave herhjemme

Hahaha! Altså... De skulle ikke gå mange gange rundt om min seng

Anmeld

20. maj 2012

twinny

Frøken J. skriver:

hahah.... Der var jeg lige ved at vække drengene...

Anmeld

20. maj 2012

Laulund87

Frøken J. skriver:

Anmeld

20. maj 2012

Frøken J.

twinny skriver:

hahah.... Der var jeg lige ved at vække drengene...

Sorry

Anmeld

20. maj 2012

twinny

Frøken J. skriver:

Sorry

Men det skal du da bare have lov til... høhø...

Anmeld

20. maj 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Den her debat gør mig godt nok harm.. At man kan sidde og sige alle af dem er grimme. Har jer der siger det mon SET alle asiatiske mænd????? Jamen så kan jeg sgu også sidde her og sige at alle danske mænd ser monster klamme ud. Fyhada. Nej, det synes jeg ikke, fordi jeg synes det er rigtig dårlig stil at generalisere på den måde. Hvad så med asiatiske børn? Nogle nasty unger?

Min smukke, dejlige, lækre og fantastiske kæreste er fra Sydkorea. Og hold kæft han er lækker! Ligeledes er min halvasiatiske datter noget af det smukkeste på denne jord. Puha for nogle udtalelser og fordomme...

Og så vil jeg da lige indskyde, at de med at alle asiatiske mænd er små forneden er ren fordom

Uh.... lucky....

Der er et eller andet over deres øjne jeg bare ikke kan stå for.....

Anmeld

20. maj 2012

Laura.

Yummy

Nu kan jeg ikke se om det er samme mand på alle 3 billeder, men billede 1 og 2.. MUMS fillibabba .. :]~~~

Rettelse: kan nu godt se at det ikke er den samme.. Men lækre er de.

Anmeld

20. maj 2012

Kløver

Altså for mig, er det jo hvilke typer man er til, Der er vel "pæne" og knap så "pæne" inden for alle Folkeslag
Ikke at nogle er grimme men nogle er jo til andet end andre, feks synes jeg bare slet ikke om ham frederik fra ph,er slet ikke til store muskelmænd, mens andre er, og du sted godt nok, så er der jo en til os alle

Anmeld

20. maj 2012

Frøken J.

Laura. skriver:

Nu kan jeg ikke se om det er samme mand på alle 3 billeder, men billede 1 og 2.. MUMS fillibabba .. :]~~~

Det er det vist ikke Men ja, har samme tanker! Man får jo helt lyst til at gå ind og springe på manden! Hahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.