Er jeg virkelig den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg synes, det er så forkert som noget kan være at generalisere på den måde.

Vi har alle vores typer, ja men i Asien bor over 1/3 er verdens mænd - kan man virkelig mene at samtlige er tudegrimme???

Derudover vil jeg våge at påstå, at udseendesmæssigt er der stor forskel på de forskellige asiatiske mænd.
Der er ikke meget lighed over en inder, en kineser og en fra Sibirien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Fenja09

Det synes jeg er meget generaliserende og egentlig nok også meget individuelt - det handler vel om de øjne der ser. Der findes jo også mennesker man synes er pæne, men som man ikke finder seksuelt tiltrækkende. Asiatere er ikke lige min type - det er ikke dem jeg vender mit hoved efter, men det betyder bestemt ikke at det er grimme mennesker.

/Fenja

Anmeld

20. maj 2012

Savannah

Uanset om det handler om mænd, kvinder, asiater, danskere, afganere eller andet godtfolk så kan man IKKE sige at ALLE mennesker af et bestemt udseende er grimme. Det er direkte uintelligent at sige! Føj for en fordom.

Hvis man havde set alle asiater i verden og synes de var grimme ALLESAMMEN så fair nok.. men hvem har det??

Mvh Caroline.

Anmeld

20. maj 2012

Anonym trådstarter

Sally-Slingshot skriver:

Uanset om det handler om mænd, kvinder, asiater, danskere, afganere eller andet godtfolk så kan man IKKE sige at ALLE mennesker af et bestemt udseende er grimme. Det er direkte uintelligent at sige! Føj for en fordom.

Hvis man havde set alle asiater i verden og synes de var grimme ALLESAMMEN så fair nok.. men hvem har det??

Mvh Caroline.

godt sagt...

Anmeld

21. maj 2012

Metteris

Jeg synes bestemt ikke at alle asiatiske mænd er grimme!! Der er VILDT stor forskel på hvordan de ser ud... 

Nu har jeg boet i Tokyo, så jeg har nok set flere end mange andre har, men de var jo hovedsageligt japanere. Jeg synes ofte japanske mænd er pænere end kinesiske mænd, og koreanske mænd har ofte mere krops-volumen. Men det hele er jo smag og behag, men der er virkelig stor forskel på bare de tre grupper! For slet ikke at tale om resten af asien.

Der er da ret stor forskel på ham her: (Bollywood skuespiller)

og ham her: (Japansk skuespiller)

Og ham: (tilfældig koreaner)

Jeg kan oftest godt se forskel på om en er japaner eller koreaner.
Derudover er pigerne tit rigtig pæne. De har sjældent tendens til overvægt (Kun 2% af japanerne er overvægtige), de har ofte pæn hud og flot hår! Til gengæld har de tit meget uheldige tænder og dårligt syn. 
Sådan er vi jo alle forskellige

Anmeld

21. maj 2012

KissMe

Anonym skriver:

Jeg var sammen med nogle veninder idag og snakken faldt tilfældigt på mænd vi synes er lækre - og dem der bestemt ikke er det...

En af de andre sagde at en af vores mandlige bekendte (der er adopteret fra asien) hører til den sidste gruppe hvortil en af de andre sagde at alle asiske mænd hører til den gruppe.

Jeg skal ikke være sen til at sige at jeg er VILD med asien og sagde derfor at det da er langt fra alle asiske mænd der er grimme og at man ikke kunne sige sådan. De kommentarer jeg fik tilbage var at de alle er grimme, bøssede, svanser eller ting som at de alle er for lave, har en lille, ja vedhæng, og andre ting i den dur.....

Der følte jeg mig pludselig meget alene og tænkte at nu ville jeg lige høre med jer.......

Jeg synes bestemt IKKE at man kan generalisere folk paa den maade.... Nu er jeg saa heldig at jeg bor i Seoul (Sydkorea) og jeg synes ikke de er grimme....

Isaer ikke min kommende mand..... sorry.... Jeg droemmer....

men det kan man jo ogsaa godt tillade sig........

http://www.youtube.com/watch?v=jH0A7MvrGB8&NR=1&feature=endscreen

Anmeld

21. maj 2012

KissMe

Jeg synes bestemt ikke at alle asiatiske mænd er grimme!! Der er VILDT stor forskel på hvordan de ser ud... 

Nu har jeg boet i Tokyo, så jeg har nok set flere end mange andre har, men de var jo hovedsageligt japanere. Jeg synes ofte japanske mænd er pænere end kinesiske mænd, og koreanske mænd har ofte mere krops-volumen. Men det hele er jo smag og behag, men der er virkelig stor forskel på bare de tre grupper! For slet ikke at tale om resten af asien.

Der er da ret stor forskel på ham her: (Bollywood skuespiller)

og ham her: (Japansk skuespiller)

Og ham: (tilfældig koreaner)

Jeg kan oftest godt se forskel på om en er japaner eller koreaner.
Derudover er pigerne tit rigtig pæne. De har sjældent tendens til overvægt (Kun 2% af japanerne er overvægtige), de har ofte pæn hud og flot hår! Til gengæld har de tit meget uheldige tænder og dårligt syn. 
Sådan er vi jo alle forskellige

Aah ja.... Mizushima Hiro (japaneren)....  Han er nu ogsaa laekker i Mei-chan no Shitsuji......

Anmeld

21. maj 2012

Metteris

KissMe skriver:

Aah ja.... Mizushima Hiro (japaneren)....  Han er nu ogsaa laekker i Mei-chan no Shitsuji......

Jeg har faktisk ikke set den, men har jo set billeder, og han er ret sød (eller hvad man siger) deri.. hehe

Anmeld

21. maj 2012

3rollinger

Jeg var ret tiltrukket af en japansk fyr da jeg var 18 aar. Og faktisk har vi kontakt nu over 20 aar senere, selvom der aldrig skete noget mellem os. Smadder flink fyr.

Og jeg synes faktisk han var ret laekker. Har ogsaa moedt andre baade koreanske og kinesiske tiltraekkende dyre, og har da ogsaa moedt det modsatte.

Men saa igen, jeg har skisme ogsaa moedt mange vestlige utiltraekkende maend 

Man kan bare ikke skaere alle over en kam!!

Anmeld

21. maj 2012

Henriette Aaby

Frøken J. skriver:

Yummy

MEGET GOD POINTE!!!!

Og jeg er fuldstændig enig det er godt for øjet

Men jeg har også altid haft en svaghed for asiatiske mænd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.