Kris89 skriver:
jeg er ked af hvis jeg har stødt dig. det var absolut ikke min hensigt...
og opstillingen på denne debat har jeg nok ikke tænkt var helt så slem som den måske egentlig er... 
når jeg tænker "grim" tænker jeg som i "din type" synes DU de er "sexede" i den dur...
personligt er det ikke min smag, hver sin heldigvis
har også flere venner med asiatisk udseende, har jo INTET imod dem, blot ikke min smag i fyre...
kan godt se i bakspejlet at det kan misforståes, som noget ekstremt ondt eller lign. men det var absolut ikke min hensigt.

Er glad for det måske bare var uheldigt formuleret

Det er fair nok at føle at de ikke er ens type. Fx er jeg type-mæssigt heller ikke til, lad os sige, pakistanere. Men det betyder ikke jeg synes de allesammen er grimme eller usexede
Jeg synes i hvert fald at de er møgsexede, de der asiatere. Uha. De der lækre brune øjne, der kan smelte ethvert hjerte. Den naturlige brunlige glød i huden der gør, at de altid ser ud som nogen der har nydt solens varme stråler. Og for min kærestes vedkommende det faktum, at sydkoreanere er meget maskulint bygget naturligt, så han har lækre brede skuldre, en fremtrædende brystkasse selv uden træning og lækker benmuskulatur. Yum yum yum! Hver sin smag, men jeg synes min skønne mand er lige til at spise
Anmeld