Er jeg virkelig den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

LR85

synes mange asiatiske mænd er virkelig charmerende, men der er selvfølgelig også virkelig grimme (men det er der jo også a danske, svenske, tyrkiske ogv)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Den lykkelige

Frøken J. skriver:

Den her debat gør mig godt nok harm.. At man kan sidde og sige alle af dem er grimme. Har jer der siger det mon SET alle asiatiske mænd????? Jamen så kan jeg sgu også sidde her og sige at alle danske mænd ser monster klamme ud. Fyhada. Nej, det synes jeg ikke, fordi jeg synes det er rigtig dårlig stil at generalisere på den måde. Hvad så med asiatiske børn? Nogle nasty unger?

Min smukke, dejlige, lækre og fantastiske kæreste er fra Sydkorea. Og hold kæft han er lækker! Ligeledes er min halvasiatiske datter noget af det smukkeste på denne jord. Puha for nogle udtalelser og fordomme...

Og så vil jeg da lige indskyde, at de med at alle asiatiske mænd er små forneden er ren fordom

Jeg giver dig fuldstændig ret i det hele..
Min eks var fra syd korea også.. han så SKIDE godt ud!! Men at alt det indvendige så var helt forfærdeligt er en anden historie og grunden til vi ikke er sammen idag.. men udseendet fejlede INTET  og heller ikke størrelsen  har været sammen med flere danskere der havde meget mindre at "prale af"..

Anmeld

20. maj 2012

Kris89

Frøken J. skriver:

Har du da set samtlige asiatiske mænd, siden du kan komme med så generaliserende udtalelser?

nej det har jeg ikke... og ved udemærket den er eksktrem generaliserende...

har bare ikke set nogen endnu, som kunne vække den mindste interesse sexuelt hos mig.

Anmeld

20. maj 2012

Muffin_girl

Frøken J. skriver:

HELT enig! Og indrømmer da gerne jeg tager det personligt, fordi min fantastiske kæreste er fra sydkorea.

Jamen jeg syntes slet ikke det er okay ! 

Altså selvom jeg fx syntes at fyre med flyveører og bumser ikke er særligt pæne.. Så er alle fyre der fx har en bums eller 2 jo ikke grimme ! 

Ved godt det ikke er det samme.. Men jeg prøver bare at sige hvad jeg mener.. Det var jo det samme som at sige alle med dansk udseende er da bare for hvide og har da bare et kedeligt blond hår.. 

Sådan noget fis ! 

Anmeld

20. maj 2012

Frøken J.

Kris89 skriver:

nej det har jeg ikke... og ved udemærket den er eksktrem generaliserende...

har bare ikke set nogen endnu, som kunne vække den mindste interesse sexuelt hos mig.

Men synes i så fald du måske skulle overveje hvor positivt det er at generalisere på den måde. Hvad ville du eksempelvis føle, hvis jeg sagde, at alle børn der blev født i februar var vildt grimme og ucharmerende at se på? Det er en skarp pointe at drage, for det tænker jeg selvfølgelig ikke. Jeg synes bare det er synd når folk generaliserer ud fra noget, de egentlig ikke kan udtale sig om (I dette tilfælde fordi du ikke har set alle asiatiske mænd i verden. Måske endda kun 1% af dem), fordi man også skal tænke på hvem det rammer og gør ondt på.

Anmeld

20. maj 2012

twinny

Jeg har stemt det kan man ikk sige.

Jeg synes ikk alle er grimme. Selvfølgelig er der nogen, men det er der sgu også i dansk, tyskland, tyrkiet, usa osv....

De er dog ikk min type...  Men hver sin smag... Nu har jeg også en græsk mand. Det er bestemt heller ikk alle der kan li dem.  høhø.

Anmeld

20. maj 2012

Frøken J.

Yummy

Anmeld

20. maj 2012

Kris89

Frøken J. skriver:

Men synes i så fald du måske skulle overveje hvor positivt det er at generalisere på den måde. Hvad ville du eksempelvis føle, hvis jeg sagde, at alle børn der blev født i februar var vildt grimme og ucharmerende at se på? Det er en skarp pointe at drage, for det tænker jeg selvfølgelig ikke. Jeg synes bare det er synd når folk generaliserer ud fra noget, de egentlig ikke kan udtale sig om (I dette tilfælde fordi du ikke har set alle asiatiske mænd i verden. Måske endda kun 1% af dem), fordi man også skal tænke på hvem det rammer og gør ondt på.

jeg er ked af hvis jeg har stødt dig. det var absolut ikke min hensigt...

og opstillingen på denne debat har jeg nok ikke tænkt var helt så slem som den måske egentlig er...

når jeg tænker "grim" tænker jeg som i "din type" synes DU de er "sexede" i den dur...

personligt er det ikke min smag, hver sin heldigvis har også flere venner med asiatisk udseende, har jo INTET imod dem, blot ikke min smag i fyre...

kan godt se i bakspejlet at det kan misforståes, som noget ekstremt ondt eller lign. men det var absolut ikke min hensigt.

Anmeld

20. maj 2012

Frøken J.

Kris89 skriver:

jeg er ked af hvis jeg har stødt dig. det var absolut ikke min hensigt...

og opstillingen på denne debat har jeg nok ikke tænkt var helt så slem som den måske egentlig er...

når jeg tænker "grim" tænker jeg som i "din type" synes DU de er "sexede" i den dur...

personligt er det ikke min smag, hver sin heldigvis har også flere venner med asiatisk udseende, har jo INTET imod dem, blot ikke min smag i fyre...

kan godt se i bakspejlet at det kan misforståes, som noget ekstremt ondt eller lign. men det var absolut ikke min hensigt.

Er glad for det måske bare var uheldigt formuleret Det er fair nok at føle at de ikke er ens type. Fx er jeg type-mæssigt heller ikke til, lad os sige, pakistanere. Men det betyder ikke jeg synes de allesammen er grimme eller usexede

Jeg synes i hvert fald at de er møgsexede, de der asiatere. Uha. De der lækre brune øjne, der kan smelte ethvert hjerte. Den naturlige brunlige glød i huden der gør, at de altid ser ud som nogen der har nydt solens varme stråler. Og for min kærestes vedkommende det faktum, at sydkoreanere er meget maskulint bygget naturligt, så han har lækre brede skuldre, en fremtrædende brystkasse selv uden træning og lækker benmuskulatur. Yum yum yum! Hver sin smag, men jeg synes min skønne mand er lige til at spise

Anmeld

20. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Frøken J. skriver:

Yummy

HAPS! *savler*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.