Kobberspiral vs. hormonspiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Muffin_girl

norenberg skriver:

Nej det er jeg ikke men de snakket om at gøre det og fjerne min livmoder hvis det ikke kommer til at gå med den her hormon spiral

Okay.. Jeg håber at det kommer til at gå så..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

AnnaK89

morbibi skriver:

Jeg har prøvet kobberspiralen og den gav mig kraftige blødninger og smagen af en konstant kobbersmag i munden

Når jeg har født næste gang, får jeg ude på sygehuset, sat en hormonspiral op og det ser jeg frem til

Ej puha  

Kan da godt forstå du vælger den anden så!

Det tror jeg også nødigt jeg vil opleve 

Anmeld

19. maj 2012

Muffin_girl

AnnaKJ skriver:

Tillykke med elevpladsen  

Kan godt forstå, at du gerne vil have de sidste 2 år med og set i det store perspektiv, så er det "kun" 2 år mere - det er altså ikke længe alligevel  

Når du falder godt til på din elevplads, så flyver tiden helt sikkert afsted  

Og hvor er det godt I har hinanden, det hjælper rigtig meget at man har en at støtte sig til. Vi har selv haft nogle hårde år efter vores datter blev født, og det har bare ikke været let - så ved hvor vigtigt partnerskabet er 

Håber virkelig, at det kommer til at gå jer rigtig godt, og at I får jeres ønskebarn uden problemer 

TUSIND TAK 

JA de 2 år kommer til at flyve afsted.. Jeg har været elev før da jeg blev udlært tjener. Så ved tiden kommer til at gå sindsygt stærkt  

Ja han er godt nok mit et og alt.. Jeg kan kun give dig ret i at det er så vigtigt.. Både i din og min situation finder man jo ud af hvor meget man holder af hinanden og har brug for hinanden 

Tusind tak ( jeg skal nok holde mig opdateret herinde når tid er ) 

Og tak fordi du gad "lytte" . '

Anmeld

19. maj 2012

norenberg

AalborgPigen skriver:

Okay.. Jeg håber at det kommer til at gå så..

Som det ser ud lige nu vil jeg egentlig bare de operere så er man over det og behøver ikke spekulere mere på beskyttelse, flere børn, smerter og blødninger....det ville være en hel lettelse og gøre mange ting lettere i hverdagen....men skulle lige tvinges til at prøve den spiral først....

Anmeld

19. maj 2012

Muffin_girl

norenberg skriver:

Som det ser ud lige nu vil jeg egentlig bare de operere så er man over det og behøver ikke spekulere mere på beskyttelse, flere børn, smerter og blødninger....det ville være en hel lettelse og gøre mange ting lettere i hverdagen....men skulle lige tvinges til at prøve den spiral først....

JA så forstår jeg dig godt!  

Jamen jeg ved at den læge jeg snakkede med i Aarhus, sagde til mig at i næsten 90 % af tilfældende så prøver de spiral først .. Så er nok meget normalt 

Anmeld

19. maj 2012

AnnaK89

TUSIND TAK 

JA de 2 år kommer til at flyve afsted.. Jeg har været elev før da jeg blev udlært tjener. Så ved tiden kommer til at gå sindsygt stærkt  

Ja han er godt nok mit et og alt.. Jeg kan kun give dig ret i at det er så vigtigt.. Både i din og min situation finder man jo ud af hvor meget man holder af hinanden og har brug for hinanden 

Tusind tak ( jeg skal nok holde mig opdateret herinde når tid er ) 

Og tak fordi du gad "lytte" . '

Ja gør endelig det Jeg skal nok være her om 2 år 

Ja, man kan altså ikke undvære dem - de bliver virkelig sit et og alt 

Jamen selv tak - og tak for at du er sådan en skøn, åben og ærlig person At høre sådan en form optimisme og glæde, er kun med at til gøre ens dag ( øhhhh nat .... ) bedre

Anmeld

19. maj 2012

Muffin_girl

AnnaKJ skriver:

Jamen selv tak - og tak for at du er sådan en skøn, åben og ærlig person At høre sådan en form optimisme og glæde, er kun med at til gøre ens dag ( øhhhh nat .... &nbsp bedre

Det er  jeg glad for du siger Vil jeg benytte mig af .. 

Nej jeg kan bare kigge på ham og tænke: han giver mig lyst til at stå op, efter alt det vi har været igennem 

Ja ens nat Ej jeg har lært at prøve at tale om det .. Fordi det går altså bare en for meget på, hvis man lukker det inde.. 

Og så er jeg er meget glad person og er nødt til at være positiv selvom jeg har sådan en klods om benet.. Jeg har bare bestemt at jeg bestemmer over sygdommen, den bestemmer ikke over mig ! Basta..

.. Derudover elsker jeg  at snakke med andre.. Så jeg bliver bare glad når nogen gider "snakke" Ej ikk sådan. Men er rart du gider høre på mig

Anmeld

19. maj 2012

Muffin_girl

AnnaKJ skriver:

Jamen selv tak - og tak for at du er sådan en skøn, åben og ærlig person At høre sådan en form optimisme og glæde, er kun med at til gøre ens dag ( øhhhh nat .... ) bedre

Du bor endda i Nordjylland.. Havde jeg ikke set  

Ja folk er tættere på end man tror  

Anmeld

19. maj 2012

Hougaard92

Jeg har hormonspiral og haft siden oktober sidste år, og jeg er glad for min.

ens mens går helt væk - men man kan godt døje med at pletbløde.

MEN forskelligt fra person til person.

Anmeld

19. maj 2012

AnnaK89

AalborgPigen skriver:

Det er  jeg glad for du siger Vil jeg benytte mig af .. 

Nej jeg kan bare kigge på ham og tænke: han giver mig lyst til at stå op, efter alt det vi har været igennem 

Ja ens nat Ej jeg har lært at prøve at tale om det .. Fordi det går altså bare en for meget på, hvis man lukker det inde.. 

Og så er jeg er meget glad person og er nødt til at være positiv selvom jeg har sådan en klods om benet.. Jeg har bare bestemt at jeg bestemmer over sygdommen, den bestemmer ikke over mig ! Basta..

.. Derudover elsker jeg  at snakke med andre.. Så jeg bliver bare glad når nogen gider "snakke" Ej ikk sådan. Men er rart du gider høre på mig

Det lærte vi også omkring Lærke - altså at tale om det, det bliver kun værre hvis man ikke får lukket sine frustrationer og tanker ud, det er vejen direkte til at stort sort hul Min mand havnede der efter et stykke tid og det var rigtig svært for ham at håndtere det hele - men vi lærte at være åbne for hinanden, og han fik glæden tilbage Og nu er vi stærkere end nogensinde 

Jeg har bare bestemt at jeg bestemmer over sygdommen, den bestemmer ikke over mig ! Basta..

Kan rigtig godt lide din tankegang  

Herhjemme har vi også sagt, at statistik kun er et tal og det er ikke det der kommer til at afgøre hvornår Lærke ikke er her mere - og vi vil ikke leve vores liv efter at være bange for et tal

Ja, langt væk er jeg ikke Hjørring er da okay tæt på

Jeg er altid klar til at lytte, hvis det skulle blive aktuelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.