AalborgPigen skriver:
Det er jeg glad for du siger
Vil jeg benytte mig af ..
Nej jeg kan bare kigge på ham og tænke: han giver mig lyst til at stå op, efter alt det vi har været igennem 

Ja ens nat
Ej jeg har lært at prøve at tale om det .. Fordi det går altså bare en for meget på, hvis man lukker det inde..
Og så er jeg er meget glad person og er nødt til at være positiv selvom jeg har sådan en klods om benet.. Jeg har bare bestemt at jeg bestemmer over sygdommen, den bestemmer ikke over mig ! Basta..
.. Derudover elsker jeg at snakke med andre.. Så jeg bliver bare glad når nogen gider "snakke"
Ej ikk sådan. Men er rart du gider høre på mig 
Det lærte vi også omkring Lærke - altså at tale om det, det bliver kun værre hvis man ikke får lukket sine frustrationer og tanker ud, det er vejen direkte til at stort sort hul
Min mand havnede der efter et stykke tid og det var rigtig svært for ham at håndtere det hele - men vi lærte at være åbne for hinanden, og han fik glæden tilbage
Og nu er vi stærkere end nogensinde 
Jeg har bare bestemt at jeg bestemmer over sygdommen, den bestemmer ikke over mig ! Basta..
Kan rigtig godt lide din tankegang
Herhjemme har vi også sagt, at statistik kun er et tal og det er ikke det der kommer til at afgøre hvornår Lærke ikke er her mere - og vi vil ikke leve vores liv efter at være bange for et tal 
Ja, langt væk er jeg ikke
Hjørring er da okay tæt på 
Jeg er altid klar til at lytte, hvis det skulle blive aktuelt 
Anmeld