Det lyder som om i har haft det rigtigt hårdt.. Må jeg spørge hvad Lærke fejler ?
Jeg tror tit det er hårdere for mænd, men på en anden måde.. Jeg ved i hvert fald at at mange mænd jeg kender ikke får snakket godt nok om tingene.. Og derfor gør det det svært. Men jeg vil så sige at min kæreste fx er bedre til at tænke rationelt, og så komme videre .. Ikke dvæle i situationen
Jeps jeg tror tankegang er med til meget. Og tankegang gør at min sygdom ikke forværres, også mentalt. Det vælger jeg at tro på
Nej jeg tror på at tal, kan gøre en lidt skør.. Så det er en sej tankegang.. Og tror kun det er godt for jer ! 
Jeg er faktisk i Hjørring hver 14 dag på sygehuset .. Så kan være jeg render ind i dig engang 

Tak skal du have
og ILM !
Tror du har helt ret i, at mænd ikke er så åbne omkring hvad de føler og tænker, men det blev min mand ihvertfald efter hans omgang. Så på den måde, kan man måske godt sige, at det var godt nok for ham at komme igennem 
Jamen Lærke er multihandicappet. Hun har et syndrom, som kaldes Aicardi Syndrom. Det indebære, at hun er hjerneskadet (forskellige steder i hendes hjerne), hun har epilepsi som er svær at behandle og så er hun synshandicappet (ser meget dårligt). Hun kan idag ikke rigtig noget selv. Hun kan holde sit hoved (90% af tiden) og trille til højre side og så er hun begyndt at smile
Hun får sit mad og væske via en mavesonde.
Statistikken og lægerne siger, at vi skal regne med omkring 6 år. Men som jeg sagde før, så er det ikke et tal vi lever efter - så ville vi da blive totalt skøre i hovedet
Ja, det kunne da godt være vi rendte på hinanden lige pludselig
Jeg regner jo med, at spytte en baby ud sådan indenfor de næste 6 uger, så det er nok mig der kommer skrigende, hvis det er