AnnaKJ skriver:
Okay - dejligt for dig at det bare fungere 
Men hvad så når det kommer til børn? Hvad siger de der med den sygdom du har?
Jeps 
Jamen det er jo en sygdom der kan gøre det svært at få børn.. Men 60-70 % der har det får børn naturligt.. Det kan bare tage længere tid.. MEn kan det jo ogsp for alm, mennesker
Og så er der en procent del der får hjælp.. Og så er der nogle der er ufrivilligt barnløse.. Men sådan er det jo også med "almindelige" kvinder ..
I starten da jeg fandt ud af jeg var syg, var det bare det eneste jeg kunne tænke på.. AT JEG ALDRIG FØR BØRN... ! Men så var jeg til et møde hvor næsten 90 % havde børn, var igang .. Eller ville have børn.. Og så kom troen op igen
og også fordi jeg spurgte en lektor i noget underlivs halløjsa fra Aarhus universitet/hospital om hvordan landet lå.. Da han var med til det møde.. SÅ jeg kan have mine nedtursdage med smerter, hvor jeg tænker det kommer aldrig til at ske.. Men så kan jeg læse den ene solstråle historie efter hinanden i den gruppe jeg er medlem af (folk der fejler det samme) .. Så tænker jeg at det skal nok gå ALT sammen
Ellers er lægerne heldigvis meget dygtige i Aarhus, på den afdeling hvor de fixer den her sygdom
Så jeg er nødt til at tro på mig selv og min krop.. Også fordi mange i min den dersens gruppe er blevet opereret.. Og er jeg ikke.. Da de fandt ud af de kunne holde det nede, og derved holde arvæv væk .. er mit underliv heldigvis i "god" stand. SÅ JEG HÅBER 

Men lige nu er jeg nødt til at have spiral, for at sætte sygdommen i bero. Og standse det .. Så jeg er tip top klar til at blive mor 
upppss det blev lidt langt .. Undskyld
Anmeld