Hvorfor? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Du skal også nok finde din!

Det håber jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Nettemor

HeidiW86 skriver:

Sikke en skøn historie!

Jeg mødte min mand for lidt Over 8 år siden, han kom fra Vallensbæk og jeg fra Holbæk, men vi mødte hinanden i Lalandia rødby.

Til at starte med var han ikke rigtig noget for mig, en super lækker fyr men alt for langt boede vi fra hinanden..

Men han prøvede og inviterede mig i biografen og det endte jo så med at jeg blev vild med ham, efter ca 1 1/2 år flyttede vi sammen og har boet sammen lige siden.. Vi har haft vores op og nedture da jeg begyndte at få depressioner pga min barndom, men han har altid kigget på mig og fortalt hvor stolt han er af mitos hvor stolt jeg skal være af mig selv! Og han har altid sagt at det hele nok skal gå.

Nu venter vi en lille datter om ca 4 ugers tid og hvis jeg har dage hvor det hele er skidt krammer han mig og fortæller mig hvor godt det hele bliver og at jeg bliver verdens bedste mor!
Jeg kunne ikke ønske mig en bedre mand, jeg har lavet nogle bommerter mens jeg har været sammen med ham og han har bare sagt til mig hvis det skal skille os ad, er der jo ingen grund til vi er sammen..

Jeg bliver så varm indeni når jeg skriver disse ting for han er virkelig bare mit et og alt, han støtter mig i de svære valg vi griner sammen og græder sammen, ham kan jeg slet ikke leve uden!!

Han lyder virkelig som den PERFEKTE mand for dig!!

Anmeld

16. maj 2012

Nettemor

Frk P. skriver:

Sikke en sød tråd!!

Min kæreste og jeg mødte hinanden for ... 18 år siden Vi startede i børnehaveklasse sammen, og gik i klasse til og med 9. klasse, hvor vi skiltes for at gå på hver sin uddannelse.. Vi gik i en meget lille klasse, så har snakket sammen, men aldrig mere end man gør med andre klassekammerater. Dog ville skæbnen vi skulle finde sammen, da jeg blev single i år .. 2009 Vi skrev og flirtede, og så tog den ene snak bare den anden, og endte med vi blev kærester ½ år efter vi fandt sammen, købte vi hus, ½ år senere flyttede vi ind, og nu - er vi forlovede og venter pigebaby til juli 3 år sammen nu

Hvorfor ham? Fordi han er det jeg ikke er Fordi han respekterer mig som jeg er, elsker mig som jeg er, og er der for mig altid! Fordi han er sød, kærlig, og en værre drengerøv!

Ja jeg har jo set beviserne

Hvor er det en sød historie  Ham du altid har kendt

Anmeld

16. maj 2012

HeidiW86

Nettemor skriver:

Han lyder virkelig som den PERFEKTE mand for dig!!

Det er jeg virkelig sikker på han er!!

Anmeld

16. maj 2012

Nettemor

AalborgPigen skriver:

Hvorfor vi er sammen: JUST MENT TO BE ! 

Min kæreste/forlovede er mit et og alt.. Jeg elsker ham utroligt højt.. 

Vi er sammen fordi han er unik, betænksom, dejlig, one of a kind ! 

Han gør alt for mig, han tænker på det jeg glemmer, han hjælper mig i alle tænkelige situationer.. Han har støttet mig igennem de værste tider ... Jamen jeg kan skrive en hel roman om hvorfor jeg elsker ham.. 

Grunden til jeg faldt for ham: Han var anderledes

Jeg havde en lidt dårlig tendens til at falde for nogle dummernakker.. Nogle med lidt for lidt hjerte og hjerne .. Og så mødte jeg ham til en masse fester, fordi vi havde en fælles veninde.. Og jeg tænkte han er sku da sær.. Men så mødtes vi igen nogle gange.. Og så tænkte jeg, at ham MÅTTE JEG BARE SKRIVE TIL ... Og så spurgte han om jeg ville komme hjem til ham og se film.. Og så kyssede vi 

Og efter det mødtes vi bare hele tiden.. Og så blev vi kærester..  Så flyttede jeg tilbage til Aalborg, så snakkede vi om at så kunne vi da bare flytte sammen.. Hvorfor ikk?  

Og nu 4 år senere .. Er det stadig os 2  Og hver dag jeg ser på ham, ved jeg bare hvor meget jeg elsker ham ... 

Og grunden til vi holder sammen: vi skal giftes og have bebser sammen .. DERFOR 

Nårh

Der er fordele i nogle gange at vælge dem man ikke havde taget ved første øjeblik (det lød mærkeligt)

Jeg kunne virkelig også blive ved om hvorfor han er the one for mig.

Anmeld

16. maj 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Det håber jeg

Det gør du!

Anmeld

16. maj 2012

Nettemor

HeidiW86 skriver:

Det er jeg virkelig sikker på han er!!

Anmeld

16. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Det gør du!

Anmeld

16. maj 2012

HeidiW86

Nettemor skriver:

Og det lyd det da bestemt også til at din mand er!!

Anmeld

16. maj 2012

Muffin_girl

Nettemor skriver:

Nårh

Der er fordele i nogle gange at vælge dem man ikke havde taget ved første øjeblik (det lød mærkeligt)

Jeg kunne virkelig også blive ved om hvorfor han er the one for mig.

Ja .. Jeg husker det så tydeligt. At jeg hele tiden blev overrasket over at han var så sød...  

Og alle mine veninder og især familie sagde hele tiden at han var da så høflig, venlig, klog og behagelig.. Det var de jo ikke vant til tidligere ...  

Så jeg er meget glad for mit valg..  

Ja sikke noget kærlighed kan gøre ved en 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.