Nettemor skriver:
Ja hvorfor er I sammen med jeres partner. Hvad gjorde at I faldt for ham/hende. Og hvad gør at I stadig holder sammen 
Jeg kan da selv starte.
Jeg mødte min mand gennem en fælles bekendt. Vi så hinanden en del gennem den bekendte. Han skulle så sende mig et billed og fik jo så derfor mit nummer. Og så begyndte vi at skrive sammen. I starten synes jeg ikke han var noget for mig. Men han var en god ven. Han endte hurtigt med at være en af dem jeg stolede mest på. Jeg begyndte at få lidt kriller i maven når vi var sammen. Men jeg skubbede det væk. For hvis vi var sammen ville de sikkert ikke holde og så ville vi have ødelagt det venskab 
Jeg rejste så en tur til Norge.(læs i et års tid) Vi blev ved med at skrive sammen. Og ses hver gang jeg var hjemme. Så skete der det forfærdelige at min far faldt og brækkede 3 ryghvirvler, grundet et stunt, han lavede da han havde en anorisme der trykkede på hjernen
Den eneste jeg havde lyst til at snakke med var Frank, Nærmest alle mine andre venner kendte min far og det magtede jeg ikke. Da min far var blevet opereret og havde det godt tog jeg hjem til ham. Det ene med det andet

Efter den aften snakkede vi meget om vi skulle 'arbejde' videre på det eller glemme det. Ingen af os havde lyst til bare at glemme det. Så vi blev kæreste (Jeg boede stadig i Norge)
Jeg var hjemme mindst én gang i måneden.Til sidst blev det for hårdt at rejse derop igen. Så jeg flyttede hjem. Og nærmest fra dag 1 boede vi sammen. Dvs jeg boede nærmest hos ham. Vi fandt os en lejlighed og har boet sammen siden. 
Han er min bedste ven. Min elsker. Min mand. Min søns far. Min sparringspartner i alt- Min tryghed. Min varme om natten. Min uundværlige anden halvdel.

Hvorfor vi er sammen: JUST MENT TO BE ! 
Min kæreste/forlovede er mit et og alt.. Jeg elsker ham utroligt højt..
Vi er sammen fordi han er unik, betænksom, dejlig, one of a kind !
Han gør alt for mig, han tænker på det jeg glemmer, han hjælper mig i alle tænkelige situationer.. Han har støttet mig igennem de værste tider ... Jamen jeg kan skrive en hel roman om hvorfor jeg elsker ham..
Grunden til jeg faldt for ham: Han var anderledes 
Jeg havde en lidt dårlig tendens til at falde for nogle dummernakker.. Nogle med lidt for lidt hjerte og hjerne .. Og så mødte jeg ham til en masse fester, fordi vi havde en fælles veninde.. Og jeg tænkte han er sku da sær..
Men så mødtes vi igen nogle gange.. Og så tænkte jeg, at ham MÅTTE JEG BARE SKRIVE TIL ...
Og så spurgte han om jeg ville komme hjem til ham og se film.. Og så kyssede vi 
Og efter det mødtes vi bare hele tiden.. Og så blev vi kærester..
Så flyttede jeg tilbage til Aalborg, så snakkede vi om at så kunne vi da bare flytte sammen.. Hvorfor ikk?
Og nu 4 år senere .. Er det stadig os 2 
Og hver dag jeg ser på ham, ved jeg bare hvor meget jeg elsker ham ... 

Og grunden til vi holder sammen: vi skal giftes og have bebser sammen .. DERFOR