Uh ja..... Så skal jeg lige skrue tiden tilbage.... 4½ år eller noget i den stil... Februar 2007 gjorde min eks det forbi.... Det var jeg på ingen måder forberedt på....
Han arbejdede som brandmand.... Sagde han.... Det gjorde han også de første par år vi var sammen.... Nå men for at gøre en lang historie kort, så sluttede forholdet meget pludseligt... Det viste sig at han havde løjet overfor mig, kneppede med min søster og bollet en anden tyk og har nu en søn på 4 år...
Få dage efter bruddet skulle jeg til fest ved en ny fyr.... Ikke fordi jeg søgte ny kæreste nu og her... Men denne fyr her kendte nogle af dem jeg gik i klasse med på tidspunkt, de skulle også med til festen... Så jeg var ikke ene og alene... 
Jeg anede jo så ikke at fyr 1 havde inviteret en af hans venner.... Jeg kommer til festen og får hygget mig gevaldigt... Men et problem opstod... Fyr 1 og kammeraten vil begge gerne have mig.... 
Jeg begyndte at skrive med fyr 1's kammerat i løbet af aften og faktisk et år efter stadig...
Fik drukket og snakket... Vi skulle så videre ind til byen... Stadig var jeg ikke på jagt efter en kæreste.... Eller bolleven....
Kommer ind og fester lidt i byen og beslutter så at følges med fyr 1's kammerat hjem af, da jeg så skal dreje af og hjem til kollegiet, siger han, du kan da bare gå med hjem til mig og sove.... Jeg svarede prompte "Nej tak, jeg vil gerne sove i min egen seng"...
Jeg tænkte med det samme, han skulle ikke tro at han kunne få mig med hjem og så tro at han kunne få et knald ud af mig... Nææh nej sådan spiller jeg ikke med kortene....
Efter den bytur blev vi ved med mig at snakke sammen og endte som bedste venner....
Flere gange spurgte han om vi ikke skulle prøve at starte et forhold, men nej, jeg havde ikke følelser for ham på nogen måder... Sårede ham jo hver gang....
Næsten et år senere holdte jeg så fest (Han havde dog været med til et par af mine fester og snavet med en af mine tidligere veninder) hvor han også kom... inden da var jeg begyndt ligeså stille at få følelser for ham... Den aften til festen kunne jeg ikke holde noget som helst tilbage... Følelserne for ham væltede bare frem og siden 8. December 2007 har vi været sammen og boet sammen.... Så det hedder snart 5 års dag... Aaaah lige nogle måneder endnu....
Forholdet mellem os er som dengang også....