Hvorfor? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Nårh hvor er det en sød historie

Jeg er ked af at I har oplevet de aborter. Men tilgengæld har I nu jeres lille dejlige dreng. Super god dag at teste positivt

Ja det var en skøn dag at teste positiv på:-):-) Det gjorde ligesom hele brylluppet meget bedre:-)

Ja det var også hårdt. Men vi kan lige ta det privat en dag. For vi skal ikke ødelægge den gode stemning..:-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Nettemor

HeidiW86 skriver:

Haha nej der er vidst ikke meget nyforelskelse over det, men så længe man så elsker!!

Ja vi glæder os også helt vildt begge to! Bliver spæææææænde!!

Det er det største i livet Dejligt og sjovt, hyggeligt og lækkert. Hårdt og bekymrende og alt muligt på en gang Men alt i alt er det intet mindre end fantastisk!

Anmeld

16. maj 2012

Nettemor

henh01 skriver:

Og så er det bare SÅ dejligt med en kæreste er der ligeglad. SOm elsker hvert gram af en uanset om man vejer 50 eller 200 kg

Det er guld værd

Anmeld

16. maj 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Ja det var en skøn dag at teste positiv på:-):-) Det gjorde ligesom hele brylluppet meget bedre:-)

Ja det var også hårdt. Men vi kan lige ta det privat en dag. For vi skal ikke ødelægge den gode stemning..:-):-)

Det må vi lige gøre Du skriver bare

Anmeld

16. maj 2012

HeidiW86

Nettemor skriver:

Det er det største i livet Dejligt og sjovt, hyggeligt og lækkert. Hårdt og bekymrende og alt muligt på en gang Men alt i alt er det intet mindre end fantastisk!

Uh ha glæder mig til at opleve det hele!!!

Anmeld

16. maj 2012

mulle85

jeg gik i klasse med min kæreste, i starten talte vi ikke rigtig sammen, han var lige lidt yngre end mig så ingn af havde haft det i tankerne, dog synes vi hinanden så søde ud, var også næsten lige gået fra en kæreste, men på en ryste sammen tur endte vi alligevel med og tale og faldt bare i hak,og nu er jeg så heldig han sal være far til mit barn til oktober

han får mig til og føle mig speciel, vi har det godt sammen, han får mig til og grine, føler mig godt tilpas elsker ham og ku ik se mig sammen med andre end ham, han er der bare altid og hn er min bedste ven

Anmeld

16. maj 2012

Lykke:)

Nettemor skriver:

Hvor er han sød

Han er super dejlig!

Anmeld

16. maj 2012

Lykke:)

Nettemor skriver:

Du får også en lille lækker bebs! I know! BASTA

Ih hvor er du sød! - TAK! Håber snart lykken rammer! 

Anmeld

16. maj 2012

TeamRocket

Fordi han er min bedste ven, min totale modsætning, min ridder på den hvide hest og får mig til at føle mig som en prinsesse og fordi han gang på gang udfordre mig til at udfordre mig selv. Han er ved min side lige så trofast som jeg er ved hans. Og så kom han idag med et billede fra dengang vi var bare var forelskede børn.. Vi var så unge og meget er ændret, men det blik vi sender hinanden på det billede har ikke ændret sig overhovedet. Det er stadig kærlighed og vi kan klare hele verden sammen.

Anmeld

16. maj 2012

ønskebørn74

Nettemor skriver:

Ja hvorfor er I sammen med jeres partner. Hvad gjorde at I faldt for ham/hende. Og hvad gør at I stadig holder sammen 

Jeg kan da selv starte.

Jeg mødte min mand gennem en fælles bekendt. Vi så hinanden en del gennem den bekendte. Han skulle så sende mig et billed og fik jo så derfor mit nummer. Og så begyndte vi at skrive sammen. I starten synes jeg ikke han var noget for mig. Men han var en god ven. Han endte hurtigt med at være en af dem jeg stolede mest på. Jeg begyndte at få lidt kriller i maven når vi var sammen. Men jeg skubbede det væk. For hvis vi var sammen ville de sikkert ikke holde og så ville vi have ødelagt det venskab

Jeg rejste så en tur til Norge.(læs i et års tid) Vi blev ved med at skrive sammen. Og ses hver gang jeg var hjemme. Så skete der det forfærdelige at min far faldt og brækkede 3 ryghvirvler, grundet et stunt, han lavede da han havde en anorisme der trykkede på hjernen Den eneste jeg havde lyst til at snakke med var Frank, Nærmest alle mine andre venner kendte min far og det magtede jeg ikke. Da min far var blevet opereret og havde det godt tog jeg hjem til ham. Det ene med det andet

Efter den aften snakkede vi meget om vi skulle 'arbejde' videre på det eller glemme det. Ingen af os havde lyst til bare at glemme det. Så vi blev kæreste (Jeg boede stadig i Norge)

Jeg var hjemme mindst én gang i måneden.Til sidst blev det for hårdt at rejse derop igen. Så jeg flyttede hjem. Og nærmest fra dag 1 boede vi sammen. Dvs jeg boede nærmest hos ham. Vi fandt os en lejlighed og har boet sammen siden.

Han er min bedste ven. Min elsker. Min mand. Min søns far. Min sparringspartner i alt- Min tryghed. Min varme om natten. Min uundværlige anden halvdel.

jeg mødte min i byen på disco en nytårs aften.. han charmede sig ind.. men havde noget der skulle afsluttes først.. fik hans nr. og ringede da det var slut og vi begyndte at se hinanden og blev kærester..

han er min solstråle og drillepind.. han elsker mig som jeg er og jeg gør ham som han er.. og at han så er død lækker og min egen sexgud.. er jo bare ren bonus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.