Debat om stine-sagen (d.u.m)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Puhaaa sidder og ser programmet og jeg tudbrøler simpelthen  Ej hvor må det var forfærdeligt for Stine at opleve!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

bøgelund

Puuuhaaa  

Anmeld

15. maj 2012

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Shiiiiiiiit tårene vælter ud af mig!!!! 

Det slemmere når man er gravid !!  

Anmeld

15. maj 2012

Sujan

Sidder også bare og tudet.. er virkelig hårdt at se på..

Anmeld

15. maj 2012

Bruus

Ud fra hvad jeg har set indtil videre, kan jeg slet ikke forestille mig at det er Stine som har rusket ham, udfra hvad hun selv beretter?! Det går lige i hjertet på mig det hun fortæller. Blandet med billeder af den lille guldklump som ligger der helt forsvarsløs 

Anmeld

15. maj 2012

TineA

Gud hvor er det skrækkeligt!!! Tænk at være lægen der skal give besked om alt er ok - men vide at den er helt gal? 

Stakkels knægt!! Og Stine (hvis hun nu altså er uskyldig)

Hvilket er svært at vurdere??

Anmeld

15. maj 2012

Morgensol

Månsson skriver:

Puha ja så kommer det tæt på

Lige præcis! Det er virkelig hårdt at se!! Kun Benno og Stine kender jo sandheden.. Jeg har helt ondt i maven af at se det...

Anmeld

15. maj 2012

Mira0911

morethanperfect skriver:

Det slemmere når man er gravid !!  

Det vil jeg godt tro... Og husker det tydeligt selv da jeg ventede Lina, der skulle næsten ikke noget til før tårene trillede hos mig når jeg så noget... 

Anmeld

15. maj 2012

MMOGM

MorDk skriver:

I denne tråd kan der debateres om "Stine-sagen"

Åh hvor er det forfærdeligt for den stakkels lille dreng 

Ved ikke helt hvad man skal tro på med hensyn til Stine, er hun skyldig eller ej? hun bliver jo frikendt, fordi der ikke er nok beviser 

Anmeld

15. maj 2012

L&V

Bertemor skriver:

Lige præcis! Det er virkelig hårdt at se!! Kun Benno og Stine kender jo sandheden.. Jeg har helt ondt i maven af at se det...

Ja det gør de eller det er jo måske ik engang sikkert nu ved jeg jo ikke så meget om det men det kan jo være en bekendt eller noget der har gjord det hvis det ik er pga den sygdom.. Syntes bare så godt om dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.