Jeg sender min kæreste under jorden.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Dinna88

Sas1990 skriver:

jeg er fra vejle men bor i horsens nu

Fedt Jeg har ingen idé om om de to byer er langt fra hinanden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Jeg skal nok tage et billede  

Godt!!

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

Loa skriver:

Hvor ser han bare sød ud! Og hvor ser i søde ud sammen

Dejlig du har fundet lykken, dejlig læsning

Åh, tusinde tak - jeg synes han er til at savle over, hahahhaa
Men tak 

Anmeld

14. maj 2012

JanetBJ

Dinna88 skriver:

Tusinde tak!

haha! Gudskelov har ingen af os en der kan trække det. Så ud af lejligheden med ham, og så kan han komme hjem og blive lidt soigneret, sove osv os så afsted igen Gad vide hvornår han faktisk bor her igen! 

haha, han skal nok komme hjem igen snart - det er jeg sikker på !

Haha, min kæreste skal vist også til en af hans venner og spille det, selvom han nok burde lave noget lidt mere fornuftigt.

Anmeld

14. maj 2012

Nadia&Daniel

Dinna88 skriver:

... I aften kl 00.01. I ved, det der Diablo lll I måske, muligvis har hørt om? 

Så han er smuttet op til en kammerat med 3 liter cola og 600 kr på lommen. Den dejlige mand. Håber han får det fedt - hold kæft, han har snakket meget om det. Så han kommer hjem en gang i morgen tidlig, hvor jeg står op for at tage i skole Jeg tager så lidt tidligt hjem så vi kan nå at se hinanden, inden han smutter igen. Tænk, hvad gør man ikke for et spil  

Der er ikke så mange herinde mere der kender til mig, da jeg ikke er noget nær så aktiv som jeg var engang. Men jeg har slet ikke fortalt jer herinde om de store beslutninger jeg har taget efter jeg begyndte i skole i januar. jeg mødte min kæreste på skolen og BANG. Forelskelse for alle pengene. Det eskalerede til en fest hvor han bare ville have mig - men jeg var i et forhold igennem tre år. Ret skidt. Men jeg kunne ikke mere med min ekskæreste, så efter at have grædt hele natten tog jeg ud til ham. Lang historie kort - det var pisserøvmega hårdt at gå fra min ekskæreste, men i dag bor jeg sammen med den HELT rigtige. Tre måneder har vi været sammen, og allerede kender han mig bedre end nogle andre og omvendt. Jeg er høj på livet og lykkeligere end nogensinde  I starten mødte jeg meget modgang både fra familie og venner, der elskede min ekskæreste, men jeg indså bare til den fest at min egen lykke skal prioriteres - ikke min ekskærestes. Så her sidder jeg i VORES lejlighed i VORES sofa og elsker min tilværelse. Hvor er det skønt!!! 

Liiiige lidt billeder. Ih, altså, hvor har jeg bare en lækker mandse - kan man andet end at elske ham 

Jeg ved ikke hvor mange af jer der er interesserede i dette, men det er nu dejligt at få skrevet lidt om det God aften, tjøser!

Skøn love-story

fra en som også sender hendes mand under jorden

Anmeld

15. maj 2012

Sas1990

Dinna88 skriver:

Fedt Jeg har ingen idé om om de to byer er langt fra hinanden!

Vejle og Horsens er ikke langt fra hinaden

Anmeld

17. maj 2012

Savannah

Dinna88 skriver:

Åh, et liberalisme udtryk, haha. Det er så sandt i dette tilfælde!! 100 % - jeg tør slet ikke tænke på hvor jeg var i dag, hvis ikke det var for den beslutning jo 

Man må jo vælge hvad der passer.. Lidt fra alle sider

Og I dette tilfælde er det rigtigt, som du siger. Det er DIG der skal være lykkelig. Jo det gjorde min x ked at jeg gik - Men det var godt for MIG. Man skal ikke altid please.. Som jeg har lidt tendens til..

Anmeld

17. maj 2012

Dinna88

Sally-Slingshot skriver:

Man må jo vælge hvad der passer.. Lidt fra alle sider

Og I dette tilfælde er det rigtigt, som du siger. Det er DIG der skal være lykkelig. Jo det gjorde min x ked at jeg gik - Men det var godt for MIG. Man skal ikke altid please.. Som jeg har lidt tendens til..

Enig, enig

Det er sgu ikke en særlig god evne at besidde, må man sige Men vi har da taget nogle gode beslutninger alligevel, ikke sandt.

Anmeld

17. maj 2012

Savannah

Dinna88 skriver:

Enig, enig

Det er sgu ikke en særlig god evne at besidde, må man sige Men vi har da taget nogle gode beslutninger alligevel, ikke sandt.

Nej det er bestemt ikke godt i alle situationer. Man vil gerne gøre det godt for andre og glemmer måske hvor man gerne vil hen.. Så jeg synes faktisk det er flot af os  Jeg er stadigvæk uendeligt glad for at jeg gjorde det

Anmeld

17. maj 2012

Dinna88

Sally-Slingshot skriver:

Nej det er bestemt ikke godt i alle situationer. Man vil gerne gøre det godt for andre og glemmer måske hvor man gerne vil hen.. Så jeg synes faktisk det er flot af os  Jeg er stadigvæk uendeligt glad for at jeg gjorde det

Ja, netop! Så glemmer man helt sig selv på vejen, og så står man pludselig i et kæmpe rod.  for at vi gjorde det selvom det var svært.

Og det er jeg også. Han spurgte mig "Er du ikke bange for at du vil fortryde om nogle måneder?," og jo - men kun fordi man aldrig nogensinde kan vide sig 100 % sikker på noget som helst. Jeg var 99,99999999999999 procent sikker dog - og selvfølgelig har jeg ikke fortrudt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.