Jeg sender min kæreste under jorden.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Dinna88

rikkeas skriver:

Sådan er det nogle gange :-)

du har vist fundet din soulmate :')

Det føles bestemt sådan -  for at det bare er os to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Rigtig fede billeder!!!! Er det en fotograf der har taget dem ??

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

Carl-Emil's mor skriver:

dine øjne siger LYKKE ...

dejligt at se lidt fra dig igen og at det går så godt

Hvor er det dejligt at læse Jeg er lykkelig ud over alle grænser!

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

Aisha skriver:

Rigtig fede billeder!!!! Er det en fotograf der har taget dem ??

Tak
Vores hænder har jeg selv taget. Billedet af ham og min niece har jeg også taget. Dem af os er bare mit spejlrefleks på auto og så over til min søster med det  

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

An&Jo skriver:

Jeg kan ihvertfald godt huske dig..

Hvor er det fantastisk at læse dit indlæg, du virker rigtig lykkelig, og sikke dog et skridt du lige tog der, men nogengange så ved man bare når det er det rigtige..

Hvor er det skønt at læse, at I ikke helt har glemt mig

Tak, jeg ER virkelig bare lykkelig! Den aften det hele eskalerede brugte jeg 5 timer på at græde mine øjne tørre. Og så tabte jeg mig lige de to uger jeg brugte på at overveje hele mit liv. Jeg vidste jo hvad jeg ville (være sammen med Dan) men jeg havde så svært ved at gøre det imod min ekskæreste. Jeg får stadig ondt i maven ved tanken om det. Men som du skriver - man ved bare når det er helt rigtigt!

Anmeld

14. maj 2012

An&Jo

Dinna88 skriver:

Hvor er det skønt at læse, at I ikke helt har glemt mig

Tak, jeg ER virkelig bare lykkelig! Den aften det hele eskalerede brugte jeg 5 timer på at græde mine øjne tørre. Og så tabte jeg mig lige de to uger jeg brugte på at overveje hele mit liv. Jeg vidste jo hvad jeg ville (være sammen med Dan) men jeg havde så svært ved at gøre det imod min ekskæreste. Jeg får stadig ondt i maven ved tanken om det. Men som du skriver - man ved bare når det er helt rigtigt!

det er jo altid hårdt når det er 3 år af sit liv man bare "smider væk"

men du virker virkelig lykkelig nu, og det skinner virkelig ud af dit indlæg..

Anmeld

14. maj 2012

Ryberg

Aj hvor var det dog et dejligt indlæg <3 og dejligt du ikke fordømmer din kæreste langt væk pga. spil

Dejligt at høre, det går dig godt, har tænkt på dig indimellem <3 elsker dine positive-vilde-milde indlæg og dine skønne billeder!!!

Min mand vil også gerne spille D3 (vil jeg også gerne, men med eksamen osv. kan jeg ikke overskue det) .... men vi havde ikke lige råd til det... men så vandt jeg sørme lige diablo3 idag... så manden får sig lige en overraskelse når han kommer hjem fra arbejde imorgen

Så ser jeg nok ikke mere til ham.. hahaha

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

An&Jo skriver:

det er jo altid hårdt når det er 3 år af sit liv man bare "smider væk"

men du virker virkelig lykkelig nu, og det skinner virkelig ud af dit indlæg..

Ja, bestemt! Og det var alle mine fremtidsplaner der røg i vasken. Men jeg har så også taget et andet valg. jeg skulle læse sprog og kommunikation, hvilket jeg egentlig mest valgte fordi min bror syntes det. Men jeg har totalt skiftet og vil læse til gymnasielærer, old og engelsk. 

Og det kombineret med Dan fuldender bare mit liv! Jeg er glad for at det kan fornemmes 

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

KittyGirl skriver:

Aj hvor var det dog et dejligt indlæg <3 og dejligt du ikke fordømmer din kæreste langt væk pga. spil

Dejligt at høre, det går dig godt, har tænkt på dig indimellem <3 elsker dine positive-vilde-milde indlæg og dine skønne billeder!!!

Min mand vil også gerne spille D3 (vil jeg også gerne, men med eksamen osv. kan jeg ikke overskue det) .... men vi havde ikke lige råd til det... men så vandt jeg sørme lige diablo3 idag... så manden får sig lige en overraskelse når han kommer hjem fra arbejde imorgen

Så ser jeg nok ikke mere til ham.. hahaha

Haha, jeg er faktisk rigtig glad for at han har en hobby som jeg slet ikke er en del af. Det er noget han har med drengene, og det er bare helt som det skal være

Ej, det er jeg vildt glad for at høre! Troede slet ikke der var nogle tilbage herinde, sådan, som kunne huske mig rigtigt  (Jeg skal snart ud at fotografere blomster, så skal I nok blive spammet igen, haah)

Eeeeeeeej, hvor fedt! Det er da noget af en overraskelse at komme hjem til!!  - Men nej, så er han nok laaangt væk, men nok også MEGET lykkelig

Anmeld

14. maj 2012

An&Jo

Dinna88 skriver:

Ja, bestemt! Og det var alle mine fremtidsplaner der røg i vasken. Men jeg har så også taget et andet valg. jeg skulle læse sprog og kommunikation, hvilket jeg egentlig mest valgte fordi min bror syntes det. Men jeg har totalt skiftet og vil læse til gymnasielærer, old og engelsk. 

Og det kombineret med Dan fuldender bare mit liv! Jeg er glad for at det kan fornemmes 

hvor er det bare fedt for dig..

Og hvor spændende med old og engelsk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.