Gravid?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Stadig ingen mens, men negativ test...  (Smed den ud efter 5 min :-))
Nu tester jeg ikke mere altså..... Og hvis mens ikke er dukket op på mandag, besøger jeg lige lægen... Kan man godt få dem til at tage en blodprøve med det samme, eller vil de kun tage en test, når man er gået en uge over tid???

Jeg tror kun de tager en urinprøve på dig? desværre.. Grunden til jeg fik taget blodprøve var at jeg havde tabt 4 gange før og haft en graviditet uden for livmoderen. Så når der endelig kom en graviditet skulle vi vide det med det samme, så der kunne handles på det.. 

hmm.. Ja.. det noget møg men hvis den ikke viser bare den mindste smule posetiv inden for de 5 min er jeg bange for det bare er en form for "skygge streger "

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg tror kun de tager en urinprøve på dig? desværre.. Grunden til jeg fik taget blodprøve var at jeg havde tabt 4 gange før og haft en graviditet uden for livmoderen. Så når der endelig kom en graviditet skulle vi vide det med det samme, så der kunne handles på det.. 

hmm.. Ja.. det noget møg men hvis den ikke viser bare den mindste smule posetiv inden for de 5 min er jeg bange for det bare er en form for "skygge streger "

Nå, ja så kan jeg godt se at I skulle vide det med sikkerhed. 
Kan jo egentlig godt forstå de ikke bare tager blodprøve. Så kunne der jo kommer mange nysgerrige kvinder som forsøger at blive gravide, og ville have taget prøve, for at være helt sikker  
Men hvordan tog de den på dig? Og fik i svar med det samme?

Anmeld

17. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Nå, ja så kan jeg godt se at I skulle vide det med sikkerhed. 
Kan jo egentlig godt forstå de ikke bare tager blodprøve. Så kunne der jo kommer mange nysgerrige kvinder som forsøger at blive gravide, og ville have taget prøve, for at være helt sikker  
Men hvordan tog de den på dig? Og fik i svar med det samme?

de tog den i armen på mig på sygehuset om morgenen og jeg fik svar om eftermiddagen ..  

Lægens urin test er lige så følsom som dem man kan købe i butikkerne, der er nok ikke andet at gøre end at vente?

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

de tog den i armen på mig på sygehuset om morgenen og jeg fik svar om eftermiddagen ..  

Lægens urin test er lige så følsom som dem man kan købe i butikkerne, der er nok ikke andet at gøre end at vente?

Næh, du har fuldstændig ret. Tænker på hvor nøjagtige de der Valmed tests er? Altså om de tester 50mlU/ml som lægens eller 25mlU/ml?
Tænker om jeg burde prøve et andet mærke, eller bare vente..... 

Anmeld

17. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Næh, du har fuldstændig ret. Tænker på hvor nøjagtige de der Valmed tests er? Altså om de tester 50mlU/ml som lægens eller 25mlU/ml?
Tænker om jeg burde prøve et andet mærke, eller bare vente..... 

bare vent.. Valmed skal nok vise posetiv når den er posetiv.. ... Det gjorde mine med det samme 

Anmeld

17. maj 2012

Mom2

Anonym skriver:

Hej Alle

Jeg tog en Clear Blue test i forgårs som sagde "ikke gravid", og i dag her for 30 minutter siden to jeg en Valmed test, da jeg burde få min mens i går, men har ikke set skyggen af den. Den viste positiv efter 6 minutter. Dog meget svagt! Men stregen kunne godt ses...

Tør jeg tro på at jeg kan være gravid?

De siger jo at Clear Blue burde være så god at man kan tro på resultatet før forventet mens, men med denne test nu her kommer håbet tilbage? Skal jeg passe på med optimismen???

Kh

Kan du sagtens. Jeg testede torsdag hvor den var negativ, da min mens stadigvæk ikke var kommet mandag tog jeg en test mere som viste positiv... Kom meget bag på mig fordi jeg lige have testet negativ om torsdagen..

Anmeld

17. maj 2012

Camilla30

Test igen i morgen  Jeg håber for dig, at den er positiv, men jeg ville ikke selv turde håbe for meget ud fra den test du har taget i dag. Held og lykke!

Anmeld

17. maj 2012

smlmea

Valmed måler fra 20 af,og lægens fra 25,lige som alle andre mærker test,du selv kan købe.

Digital testen måler først fra 50 af.

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Christina9870 skriver:

Kan du sagtens. Jeg testede torsdag hvor den var negativ, da min mens stadigvæk ikke var kommet mandag tog jeg en test mere som viste positiv... Kom meget bag på mig fordi jeg lige have testet negativ om torsdagen..

Ja der kan man bare se  Men havde du nogle symptomer på graviditeten?? Hvor langt var du så henne da du testede positiv?

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

smlmea skriver:

Valmed måler fra 20 af,og lægens fra 25,lige som alle andre mærker test,du selv kan købe.

Digital testen måler først fra 50 af.

Nå da.. Jeg troede faktisk digital testen var langt mere følsom end de andre tests... Eftersom de reklamerer så meget for at man kan teste meget tidligt med den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.