Gravid?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.500 visninger
58 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej Alle

Jeg tog en Clear Blue test i forgårs som sagde "ikke gravid", og i dag her for 30 minutter siden to jeg en Valmed test, da jeg burde få min mens i går, men har ikke set skyggen af den. Den viste positiv efter 6 minutter. Dog meget svagt! Men stregen kunne godt ses...

Tør jeg tro på at jeg kan være gravid?

De siger jo at Clear Blue burde være så god at man kan tro på resultatet før forventet mens, men med denne test nu her kommer håbet tilbage? Skal jeg passe på med optimismen???

Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hej Alle

Jeg tog en Clear Blue test i forgårs som sagde "ikke gravid", og i dag her for 30 minutter siden to jeg en Valmed test, da jeg burde få min mens i går, men har ikke set skyggen af den. Den viste positiv efter 6 minutter. Dog meget svagt! Men stregen kunne godt ses...

De siger jo at Clear Blue burde være så god at man kan tro på resultatet før forventet mens, men med denne test nu her kommer håbet tilbage? Skal jeg passe på med optimismen???

Kh

hmmm ... Kan du sætte et billede ind så vi kan se hvor tydelig valmedtesten er? ... tror du skal passe lidt på optimisten .. og evt prøve en Clearblue igen .. Er stregen på valmedtesten rød?

Anmeld

14. maj 2012

Miss Church

Hvis jeg var dig, ville jeg tage en test mere om et par dage, inden følelserne løber helt af med dig. 

for at den er der 

Anmeld

14. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

hmmm ... Kan du sætte et billede ind så vi kan se hvor tydelig valmedtesten er? ... tror du skal passe lidt på optimisten .. og evt prøve en Clearblue igen .. Er stregen på valmedtesten rød?

Tak for dit ærlige svar  Jeg kan desværre ikke sætte et billede ind, da jeg ikke er hjemme, og kun har billederne på min tlf. Men altså stregen er ikke rød som teststregen. Dog er den svagt lyserød. Jeg tager den sidste test i Valmed-pakken i morgen tidlig. Så må jeg se om/hvor hurtigt den bliver positiv der. Hvis mens stadig ikke er kommet i overmorgen tager jeg endnu en Clear Blue test...

Tænker på om någen mon har prøvet at teste negativ med en Clear Blue test så tæt på forventet mens, men hvor man egentlig VAR gravid???

Anmeld

14. maj 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg tage en test mere om et par dage, inden følelserne løber helt af med dig. 

for at den er der 

Tak for lige at hive fat i mine ben, inden jeg stiger til vejrs ned alle disse tanker den test gav mig Jeg prøver igen om et par dage hvis mens ikke dukker op...

Anmeld

14. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Tak for dit ærlige svar  Jeg kan desværre ikke sætte et billede ind, da jeg ikke er hjemme, og kun har billederne på min tlf. Men altså stregen er ikke rød som teststregen. Dog er den svagt lyserød. Jeg tager den sidste test i Valmed-pakken i morgen tidlig. Så må jeg se om/hvor hurtigt den bliver positiv der. Hvis mens stadig ikke er kommet i overmorgen tager jeg endnu en Clear Blue test...

Tænker på om någen mon har prøvet at teste negativ med en Clear Blue test så tæt på forventet mens, men hvor man egentlig VAR gravid???

tror der er mange der har testet negativ med clearblue test før forventet mens og også efter der er meget forskel på hvor mange hormoner og Hcg man danner ..  

Jeg har prøvet at teste falsk posetiv med valmed, så prøv med morgen urinen imorgen og se hvad den siger, og aflæs max testen efter 5 min 

Anmeld

14. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

tror der er mange der har testet negativ med clearblue test før forventet mens og også efter der er meget forskel på hvor mange hormoner og Hcg man danner ..  

Jeg har prøvet at teste falsk posetiv med valmed, så prøv med morgen urinen imorgen og se hvad den siger, og aflæs max testen efter 5 min 

TJEK!  Det er det jeg gør så  Så sende jeg en opdatering i morgen, eventuelt MED billeder

Anmeld

14. maj 2012

MKuhr

Anonym skriver:

Hej Alle

Kh

den kan sagtens være positiv men ville tage en mere nu hvis ikke i morgen hvis jeg var dig.

Anmeld

14. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

TJEK!  Det er det jeg gør så  Så sende jeg en opdatering i morgen, eventuelt MED billeder

jeg krydser

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

jeg krydser

Testede igen her til morgen..... ØV den var bare kun negativ... Ikke skyggen af en streg dukkede op på den pink Valmed test 
Men her kan du se hvordan testen så ud da jeg tog den i går... Hvad tænker du??????? Har stadig ikke nogen tegn på mens... Hmm.... Måske jeg blot må vente nogle dage og forvente den kommer snarest så, så jeg kan blive sikker 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.