Gravid?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Kellie skriver:

Til det med forskellige graviditeter og dannelse af hormonet kan jeg da sige at jeg har oplevet det vidt forskelligt. Har prøvet at teste tydeligt positiv to dage over tid, men har også prøvet at skulle vente til både 6 og 7 uge før jeg kunne få en tydelig positiv test. Så det ka sagtens variere fra gang til gang.

Tak for dit optimistiske indlæg Omend det skal vise sig at min mens kommer senere i dag eller i morgen, er det stadig rart at få indlæg som disse, så man stadig, om bare for en stund, kan håbe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

henh01

org jeg har testet positivt med Valmed teste 3 gange hvor jeg IKKE har været gravid (og 2 gange hvor jeg har )

Jeg ved ikke hvad der sker med min krop, men sidst jeg ventede mens var den præcist 3 uger forsinket...

Håber for dig at du er heldig denne gang, men pas på med at glæd dig for hurtigt

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

org jeg har testet positivt med Valmed teste 3 gange hvor jeg IKKE har været gravid (og 2 gange hvor jeg har )

Jeg ved ikke hvad der sker med min krop, men sidst jeg ventede mens var den præcist 3 uger forsinket...

Håber for dig at du er heldig denne gang, men pas på med at glæd dig for hurtigt

Ihh de dumme tests. Hvorfor kan de ikke bare være positive hvis de er positive og negative hvis de er negative, og INTET IMELLEM !!!!! 

Anmeld

15. maj 2012

marius' mor

Anonym skriver:

Ja det har du ret i  Men da jeg blev gravid med min datter testede jeg meget svagt positiv på den dag jeg forventede min mens, og det burde da været i går. Så burde jeg ikke forvente min krop dannede HCG på samme måde nu som sidste gang? Eller kan det varierer fra graviditet til graviditet hvor hurtigt kroppen danner det??

hmm.. jeg ved faktisk ikke hvordan det lige hænger sammen.. men i pricippet kan du jo også have haft ægløsning et par dage senere end du havde regnet med.. så du ikke er så langt som forventet..

Anmeld

15. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Testede igen her til morgen..... ØV den var bare kun negativ... Ikke skyggen af en streg dukkede op på den pink Valmed test 
Men her kan du se hvordan testen så ud da jeg tog den i går... Hvad tænker du??????? Har stadig ikke nogen tegn på mens... Hmm.... Måske jeg blot må vente nogle dage og forvente den kommer snarest så, så jeg kan blive sikker 

Jeg tænker : Jeg kan se en meget svag streg, som burde være Posetiv. Men har selv prøvet med en Valmed test et par timer efter udløb at den blev mega posetiv. Jeg fik taget blodprøver dagen efter og blodprøven var negativ. 

Vedhæfter lige mit falske posetive resultat : 

men jeg krydser da for der er noget i den lille streg der.. Vent lige et par dage så

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. maj 2012

Annette A

Anonym skriver:

Tak for dit optimistiske indlæg Omend det skal vise sig at min mens kommer senere i dag eller i morgen, er det stadig rart at få indlæg som disse, så man stadig, om bare for en stund, kan håbe 

Håber det bedste og krydser. Men ja det kan jo gå i begge retninger..

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

marius' mor skriver:

hmm.. jeg ved faktisk ikke hvordan det lige hænger sammen.. men i pricippet kan du jo også have haft ægløsning et par dage senere end du havde regnet med.. så du ikke er så langt som forventet..

Jamen jeg fik en positiv ÆL test d.30, og var sammen med manden de to efterfølgende dage... Og så skulle jeg i følge gennemsnittet af mine cyklus'er få min mens i går  Min cyklus har set sådan ud de sidste gange:

apr. 14 Cyklus længde (CL): 27
mar. 18 CL: 29
feb. 18 CL: 35
jan. 14 CL: 30
dec. 15 CL: 31
nov. 14 CL: 39
okt. 6 (første mens efter fødslen)

Den regner ud at gennemsnittet af min cyklus burde være 30 dage.
Men før graviditeten var min cyklus meget regelmæssig på ca 28 dage, hvilket jeg troede jeg også var det at nå nu, hvis du ser de sidste 2 cyklus'er  Men men. Nu er jeg på dag 31.... Uden tegn på mens....

Så burde ha' godt styr på min cyklus.. Men du har ret.. Man kan jo aldrig vide sig sikker  

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg tænker : Jeg kan se en meget svag streg, som burde være Posetiv. Men har selv prøvet med en Valmed test et par timer efter udløb at den blev mega posetiv. Jeg fik taget blodprøver dagen efter og blodprøven var negativ. 

Vedhæfter lige mit falske posetive resultat : 

men jeg krydser da for der er noget i den lille streg der.. Vent lige et par dage så

Ja kan godt se at din er blevet meget positiv efter nogle timer... Jeg krydser også  ... Jeg venter et par dage som du siger, og så må jeg se om der sker noget. Der burde min mens i hvert fald være kommet  Ikke at jeg ønsker den.. Men altså. Jeg er indstillet på det 

Anmeld

15. maj 2012

Camilla <3

Jeg vil bare lige sige, at jeg også kunne ane en streg  

Håber den bliver mere positiv om et par dage! 

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Jeg vil bare lige sige, at jeg også kunne ane en streg  

Håber den bliver mere positiv om et par dage! 

Sødt af dig  Har testet igen her for lidt siden (ikke ved første toiletbesøg)... Og den var MEGET svagt positiv. Men stregen kunne først anes efter 30 minutter. Så det er vel det samme som negativ
Men har stadig ikke set skyggen af mens. 2 dage over tid nu.. Hmmm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.