Jeg copy+paster lige mit svar til en lignende tråd, samt opsupplerer:
Altså min læge fortalte, at der simpelthen ikke findes falske positive tests, kun falske negative. Hvis der ikke er HCG i kroppen, kan testen ikke danne den røde streg og hvor skulle den så komme fra?
Derimod har jeg selv oplevet at teste ekstremt svagt positivt og dermed tro, jeg var gravid, men senere erfare, at jeg havde haft en biokemisk graviditet, og den målte HCG derfor bare var et levn. Jeg stod altså først med en test som var magen til din og dagen efter var den så helt negativ, og dagen efter igen kom blødningen.
Jeg læste lige at ca. 50% af alle graviditeter går til grunde, oftest før man når at opdage, man er gravid, så mange af de "falske" positive tests vidner jo nok om dette. Interessant link: http://www.min-mave.dk/artikler/at-miste/tidligt-i-graviditeten/biokemisk-graviditet.htm
Anyways, dette er IKKE ment som demotiverende læsning, blot for at fortælle dig, hvordan det KAN hænge sammen! Du kan sagtens være gravid, men bare have et lavt HCG-niveau. Du må teste igen om et par dage og se hvad der sker. 
Jeg
for dig! 
Anmeld