Gravid?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

MorDk

Jeg sys altså godt jeg kan se en svag streg!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg sys altså godt jeg kan se en svag streg!!

Jamen det kan jeg nemlig også!?? Testen på billedet tog jeg i går eftermiddags. Men da jeg tog en igen i morgen, med morgenurin (forventede da den ville være mere tydelig) var den derimod negativ?  ..... 

Anmeld

15. maj 2012

marius' mor

Anonym skriver:

Tak for dit ærlige svar  Jeg kan desværre ikke sætte et billede ind, da jeg ikke er hjemme, og kun har billederne på min tlf. Men altså stregen er ikke rød som teststregen. Dog er den svagt lyserød. Jeg tager den sidste test i Valmed-pakken i morgen tidlig. Så må jeg se om/hvor hurtigt den bliver positiv der. Hvis mens stadig ikke er kommet i overmorgen tager jeg endnu en Clear Blue test...

Tænker på om någen mon har prøvet at teste negativ med en Clear Blue test så tæt på forventet mens, men hvor man egentlig VAR gravid???

altså jeg har kune prøvet at teste positiv med clear blue og det var i begge tilfælde 3 dage for forventet mens.. men det er selvfølgelig forskellig fra person til person hvor hurtigt man danner HCG...

Anmeld

15. maj 2012

MorDk

Jeg vil råde dig til at vente 3 dage og så prøve igen!

For det KAN jo være det er en Biokemisk graviditet... 

MEN jeg krydser fingre for dig!!!

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

marius' mor skriver:

altså jeg har kune prøvet at teste positiv med clear blue og det var i begge tilfælde 3 dage for forventet mens.. men det er selvfølgelig forskellig fra person til person hvor hurtigt man danner HCG...

Ja det har du ret i  Men da jeg blev gravid med min datter testede jeg meget svagt positiv på den dag jeg forventede min mens, og det burde da været i går. Så burde jeg ikke forvente min krop dannede HCG på samme måde nu som sidste gang? Eller kan det varierer fra graviditet til graviditet hvor hurtigt kroppen danner det??

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg vil råde dig til at vente 3 dage og så prøve igen!

For det KAN jo være det er en Biokemisk graviditet... 

MEN jeg krydser fingre for dig!!!

Du har ret... Jeg forventer mens, men håber på den bliver væk  

Anmeld

15. maj 2012

MorDk

Anonym skriver:

Du har ret... Jeg forventer mens, men håber på den bliver væk  

Jeg krydser fingre og glæder mig til en update om nogle dage! 

Jeg ved at ventetiden kan være lang!!

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg krydser fingre og glæder mig til en update om nogle dage! 

Jeg ved at ventetiden kan være lang!!

Oh Yes!!! Den kan være dræbende... Men så er det godt jeg er meget tålmodig af natur.........ELLER!!!!!!!! 

Anmeld

15. maj 2012

MorDk

Anonym skriver:

Oh Yes!!! Den kan være dræbende... Men så er det godt jeg er meget tålmodig af natur.........ELLER!!!!!!!! 

HAHA ja det er også det jeg plejer at sige om mig selv *S* Men tror mere det er ren og skær indbildning!!! 

Anmeld

15. maj 2012

Annette A

Anonym skriver:

Ja det har du ret i  Men da jeg blev gravid med min datter testede jeg meget svagt positiv på den dag jeg forventede min mens, og det burde da været i går. Så burde jeg ikke forvente min krop dannede HCG på samme måde nu som sidste gang? Eller kan det varierer fra graviditet til graviditet hvor hurtigt kroppen danner det??

Til det med forskellige graviditeter og dannelse af hormonet kan jeg da sige at jeg har oplevet det vidt forskelligt. Har prøvet at teste tydeligt positiv to dage over tid, men har også prøvet at skulle vente til både 6 og 7 uge før jeg kunne få en tydelig positiv test. Så det ka sagtens variere fra gang til gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.