Gravid?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

Anonym trådstarter

CBS skriver:

Test igen i morgen  Jeg håber for dig, at den er positiv, men jeg ville ikke selv turde håbe for meget ud fra den test du har taget i dag. Held og lykke!

Tak, og nej, tør næsten ikke at håbe for meget.. Men lidt jubeloptimist er man vel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Mom2

Anonym skriver:

Ja der kan man bare se  Men havde du nogle symptomer på graviditeten?? Hvor langt var du så henne da du testede positiv?

Nej ikke rigtig. Havde lidt spændinger i brystet men det var det. Jeg var ca 5 uger henne

Anmeld

17. maj 2012

ekebiv

smlmea skriver:

Valmed måler fra 20 af,og lægens fra 25,lige som alle andre mærker test,du selv kan købe.

Digital testen måler først fra 50 af.

Jeg har altså stået med en "gravid" clear blue digital samtidig med at min blodprøve var 15 så den er noget mere følsom :-) ved godt de selv skriver noget andet men ikke desto mindre er det min erfaring :-)

Anmeld

18. maj 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Jeg har altså stået med en "gravid" clear blue digital samtidig med at min blodprøve var 15 så den er noget mere følsom :-) ved godt de selv skriver noget andet men ikke desto mindre er det min erfaring :-)

Når der bliver taget blodprøve, tjekker de så bare om der er det mindste HCG hormon i kroppen, eller hvad skal den være på før de kan konstatere en graviditet??  Og hvorfor fik du taget en blodprøve? Var det for at være sikker, eller? 

Anmeld

18. maj 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Når der bliver taget blodprøve, tjekker de så bare om der er det mindste HCG hormon i kroppen, eller hvad skal den være på før de kan konstatere en graviditet??  Og hvorfor fik du taget en blodprøve? Var det for at være sikker, eller? 

jeg fik den da jeg efter 2 måneder efter en ma testede positivt. Vi vidste jo så ikke om det var en ny graviditet eller om det var rester fra den gamle. Jeg fik taget blodprøve fredag med resultatet 15, om søndagen tog jeg en clearblue som sagde gravid og om mandagen sagde blodprøven 13. Altså var tallet faldende og det var den gamle graviditet.

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

jeg fik den da jeg efter 2 måneder efter en ma testede positivt. Vi vidste jo så ikke om det var en ny graviditet eller om det var rester fra den gamle. Jeg fik taget blodprøve fredag med resultatet 15, om søndagen tog jeg en clearblue som sagde gravid og om mandagen sagde blodprøven 13. Altså var tallet faldende og det var den gamle graviditet.

Wow, det var godt nok lang tid efter den kunne spores.. Troede det gik hurtigere at få hormonet ud af kroppen når man ikke længere er gravid.

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Ja det gør det altså måske.. og den falske pisetive test jeg havde, som endda var meget tydelig var altså falsk posetiv, der var intet hcg i mit blod da jeg fik det målt 1 dag efter jeg tog testen ..

Nå, så blev jeg klogere!! Mens er lige kommet, og selvom det kunne være dejligt at være gravid nu, er jeg helt ok med det. Synes heller ikke jeg har mærket nogle symptomer, så måske har jeg inderst inde godt vidst at det har været lidt "søgt"  Men synes bare det er højst mærkværdigt at min cyklus har sprunget sådan, det plejer den altså virkelig ikke..  Men nu er det bare op på "hesten" igen 

Anmeld

19. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Nå, så blev jeg klogere!! Mens er lige kommet, og selvom det kunne være dejligt at være gravid nu, er jeg helt ok med det. Synes heller ikke jeg har mærket nogle symptomer, så måske har jeg inderst inde godt vidst at det har været lidt "søgt"  Men synes bare det er højst mærkværdigt at min cyklus har sprunget sådan, det plejer den altså virkelig ikke..  Men nu er det bare op på "hesten" igen 

! Kroppen kan let påvirkes af stress eller ønsket graviditet... eller hvis man tager på inden for en kort periode faktisk.. Ved ikke om det er tilfældet for dig. Men prøv og tag den med ro nu søde, og test aldrig før testdag mere og stol på brugs anvisningerne på testene.. Så bliver du ikke skuffet..

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

! Kroppen kan let påvirkes af stress eller ønsket graviditet... eller hvis man tager på inden for en kort periode faktisk.. Ved ikke om det er tilfældet for dig. Men prøv og tag den med ro nu søde, og test aldrig før testdag mere og stol på brugs anvisningerne på testene.. Så bliver du ikke skuffet..

I know.... Men tak for råd  Det er fantastisk i sådanne situationer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.