Nu vil jeg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Masig

Kay skriver:

jeg havde et par dage med mange men det gik i sig selv igen  så bliver det spændende hvad lægen siger mandag

Jeg har haft mange siden uge 20 Og jo de bliver da mindre hvis jeg ligger på sofaen hele dagen, men det kan man jo ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

crille

Kay skriver:

har også overvejet det med en ung pige... men ved bare iok om jeg tør annoncere i netto... tænk hvis man bliver meldt for sort arbejde...

og vi kender ik rigtig nogen der bor tæt på...

Hmm.. Jeg har to bonussøstre der bor i gladsaxe/herlev.. skal jeg prøve at spørge en af dem? De plejer gerne at ville tjene lidt ekstra Altså ikek at jeg tænker du har brug for to, men kan jo prøve at høre om en af dem er interesseret? 

Anmeld

11. maj 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

ja... i dag vil jeg havde ryddet op og gjort rent...

det er fandemer ik sjovt at gå og føle man lever i en svine sti "bare fordi" man har bækkenløsning...

men nu VIL jeg kæmpe mig igennem oprydningen inden manden kommer hjem... han har meget overarbejde i øjeblikket og meget træt når han kommer hjem... så vil ikke forlange at han skal ordne hele hytten og gå aftenturen med hunden og... og... og... alle de andre ting han er nød til at gøre...

har overvejet om jeg mon kan kæmpe mig igennem en støvsugning og en gulv vask hvis jeg sidder ned på en kontor stol jeg er nød til at prøve... for kender ingen der kan komme og hjælpe... alle er jo på arbejde....  

Har du fået gjort rent ?  

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Nattøs skriver:

Ja men er sikker p din skat er stolt over det du kan :-) det er min. Alt hjælp er bedre end intet

ja han blev dog lidt sur over at jeg ville prøve og støvsuge

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Masig skriver:

Jeg har haft mange siden uge 20 Og jo de bliver da mindre hvis jeg ligger på sofaen hele dagen, men det kan man jo ikke...

nej... det er ik sjovt at skulle ligge ned hele dagen... nogle dage er jeg dog nød til det

Anmeld

11. maj 2012

Kay

crille skriver:

Hmm.. Jeg har to bonussøstre der bor i gladsaxe/herlev.. skal jeg prøve at spørge en af dem? De plejer gerne at ville tjene lidt ekstra Altså ikek at jeg tænker du har brug for to, men kan jo prøve at høre om en af dem er interesseret? 

det kan du godt... støvsugning og gulv vask en gang om ugen... og så hun ik være bange for hunde...

Anmeld

11. maj 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Har du fået gjort rent ?  

fik rydtet op... og vasket op (opvaskemaskinen tog det største slæb der )

og nåede ik rigtig at støvsuge... før manden kom hjem og brokkede sig over jeg var igang og overtog... og han nuppede også gulvvasken

Anmeld

11. maj 2012

Nattøs

Kay skriver:

ja han blev dog lidt sur over at jeg ville prøve og støvsuge

Han vil jo bare passe på dig :-)

Anmeld

11. maj 2012

Masig

Kay skriver:

nej... det er ik sjovt at skulle ligge ned hele dagen... nogle dage er jeg dog nød til det

Nogle dage må jeg også tage den med ro, for at få styr på de der plukveer, men så kan jeg klare mig lidt igen... jeg har jo ikke ondt som sådan ligesom du har, men jeg er bare nervøs for om de kan gå hen og sætte gang i noget de ikke skal, hvis jeg bare ignorerer dem... Så det er ikke pga smerter jeg tager den med ro, men simplethen fordi jeg ikke rigtig tør andet, men det er godt nok svært bare at ligge og ligge og lave ingenting nogle dage, især hvis det hele roder og sviner

Anmeld

11. maj 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

fik rydtet op... og vasket op (opvaskemaskinen tog det største slæb der )

og nåede ik rigtig at støvsuge... før manden kom hjem og brokkede sig over jeg var igang og overtog... og han nuppede også gulvvasken

Tvær bare i min elendighed

Ej det var dejligt han gad og hjælpe dig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.