Nu vil jeg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Det lyder som en SUPER ide .. ! Men kan godt forstå du syntes det er svært og hårdt.. 

Jeg har selv en virus på balance nerven, så jeg er så dårlig.. Men kan ikek holde ud at se på opvask længere.. Så nu sætter jeg en stol ud i køkkenet senere .. Så må man i gang  

man kan meget mere hvis man sidder ned og tager det stille og roligt...

tømere opvaskeren her hjemme siddende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

man kan meget mere hvis man sidder ned og tager det stille og roligt...

tømere opvaskeren her hjemme siddende

Ja for pokker Specielt når jeg føler hele verden drejer rundt.. Det er så ubehageligt.. Hvis bare vi havde en opvasker. SUK 

Anmeld

11. maj 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Ja for pokker Specielt når jeg føler hele verden drejer rundt.. Det er så ubehageligt.. Hvis bare vi havde en opvasker. SUK 

det er det bedste i verden ville ik undvære den... slet ik med bækkenløsning... ellllsker min opvasker

Anmeld

11. maj 2012

signe.

Kay skriver:

ja... i dag vil jeg havde ryddet op og gjort rent...

det er fandemer ik sjovt at gå og føle man lever i en svine sti "bare fordi" man har bækkenløsning...

men nu VIL jeg kæmpe mig igennem oprydningen inden manden kommer hjem... han har meget overarbejde i øjeblikket og meget træt når han kommer hjem... så vil ikke forlange at han skal ordne hele hytten og gå aftenturen med hunden og... og... og... alle de andre ting han er nød til at gøre...

har overvejet om jeg mon kan kæmpe mig igennem en støvsugning og en gulv vask hvis jeg sidder ned på en kontor stol jeg er nød til at prøve... for kender ingen der kan komme og hjælpe... alle er jo på arbejde....  

nej nej nej nej...

Havde bækkenløsning + forhøjet blodtryk under begge mine graviditeter og lige præcis støvsugning og gulvvask + ophængning af vasketøj var bandlyst!

Jeg forstår din trang til at gøre det også for at hjælpe din kære kæreste, men lad vær! Bækkenløsning er ikke at spøge med, og du kan komme til at få store komplikationer efter fødslen også. Som skrækhistorie kender jeg en der sad i kørestol ½ år efter fødslen og brugte krykker ½ år efter det. Kun fordi hun afviste at sygemelde sig fra sit arbejde som frisør...

Anmeld

11. maj 2012

Masig

Kay skriver:

har dig i tankerne når jeg er i gang... og så må vi holde nogle pauser foran pc'en med baby.dk

Det er lige det vi må....

Nu har jeg også stævsuget, tørret støv af og vasket vægge (ja de bliver let beskidte med dyr i huset jo)... Så mangler bare badeværelserne, og så kan gulvvasken ventet til i morgen lige inden gæsterne kommer...

Nårh jo og så har vi lige en hel udestue på 30 kvm, hvor der skal vaskes vinduer udvendig

Anmeld

11. maj 2012

Kay

signe. skriver:

nej nej nej nej...

Havde bækkenløsning + forhøjet blodtryk under begge mine graviditeter og lige præcis støvsugning og gulvvask + ophængning af vasketøj var bandlyst!

Jeg forstår din trang til at gøre det også for at hjælpe din kære kæreste, men lad vær! Bækkenløsning er ikke at spøge med, og du kan komme til at få store komplikationer efter fødslen også. Som skrækhistorie kender jeg en der sad i kørestol ½ år efter fødslen og brugte krykker ½ år efter det. Kun fordi hun afviste at sygemelde sig fra sit arbejde som frisør...

ja... ved det godt... at hænge tøj op kan jeg sidende... så det er ik et stort problem.... men tror du ik man kan tage det værst med støvsugeren når man sidder ned og passer på???

ved godt at det er noget af de læger og fysser siger er aller værst... men for  der ligner bare.... har prøvet at udlåde støvsugningen på facebook... men ingen frivillige træder til...

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Masig skriver:

Det er lige det vi må....

Nu har jeg også stævsuget, tørret støv af og vasket vægge (ja de bliver let beskidte med dyr i huset jo)... Så mangler bare badeværelserne, og så kan gulvvasken ventet til i morgen lige inden gæsterne kommer...

Nårh jo og så har vi lige en hel udestue på 30 kvm, hvor der skal vaskes vinduer udvendig

jeg har fået ryddet det meste og... og mangler at tører lidt støv af... og det går oki... ikke for meget fart på og passer på... men er sgu i tvivl om den støvsugning...

Anmeld

11. maj 2012

Masig

Kay skriver:

jeg har fået ryddet det meste og... og mangler at tører lidt støv af... og det går oki... ikke for meget fart på og passer på... men er sgu i tvivl om den støvsugning...

Ellers er det måske en ide at tage de "små" ting idag, som oprydningen og tøre støv af, og så vente med støvsugningen til i morgen, så du ikke overanstrenger kroppen for meget på én gang?

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Masig skriver:

Ellers er det måske en ide at tage de "små" ting idag, som oprydningen og tøre støv af, og så vente med støvsugningen til i morgen, så du ikke overanstrenger kroppen for meget på én gang?

ja... kan også godt ske jeg "gemmer" støvsugningen som en gave til manden når han kommer hjem

Anmeld

11. maj 2012

Masig

Kay skriver:

ja... kan også godt ske jeg "gemmer" støvsugningen som en gave til manden når han kommer hjem

Hehe det bliver han med garanti glad for

HVis jeg gemmer sådan noget til manden så kunne vi bo i en svinesti for at sige det mildt... Med hunden der render ud og ind, skal der støvsuges hver dag, og det ville jeg ALDRIG få manden til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.