Nu vil jeg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Tystys14

Kay skriver:

ja... i dag vil jeg havde ryddet op og gjort rent...

det er fandemer ik sjovt at gå og føle man lever i en svine sti "bare fordi" man har bækkenløsning...

men nu VIL jeg kæmpe mig igennem oprydningen inden manden kommer hjem... han har meget overarbejde i øjeblikket og meget træt når han kommer hjem... så vil ikke forlange at han skal ordne hele hytten og gå aftenturen med hunden og... og... og... alle de andre ting han er nød til at gøre...

har overvejet om jeg mon kan kæmpe mig igennem en støvsugning og en gulv vask hvis jeg sidder ned på en kontor stol jeg er nød til at prøve... for kender ingen der kan komme og hjælpe... alle er jo på arbejde....  

Hvis du er interreseret  vil jeg da gerne hjælpe dig med oprydningen, lider af svær rengøringsvanvid, eller hvad man nu kalder det.  Kan slet ikke klare at komme steder med rod, uden at begynde at rydde op, virkelig ikke altid en god egenskab for mange tager der personligt, hvilket det ikke er.  Kan bare ikke lade vær... Det lidt en sygdom.

Men står da gerne til rådighed.  Hi hi bor dog i Nykøbing f.

Håber du passer på dig selv. Og ikke overbelaster dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Kay

Masig skriver:

Hehe det bliver han med garanti glad for

HVis jeg gemmer sådan noget til manden så kunne vi bo i en svinesti for at sige det mildt... Med hunden der render ud og ind, skal der støvsuges hver dag, og det ville jeg ALDRIG få manden til...

manden her hjemme er heller ik flittig støvsuger... han hader det... men ja med hund skal det helst gøres hver dag...

men jeg kan og må jo ikke

Anmeld

11. maj 2012

Masig

Kay skriver:

manden her hjemme er heller ik flittig støvsuger... han hader det... men ja med hund skal det helst gøres hver dag...

men jeg kan og må jo ikke

Vi snakkede om mine plukveer igår og hvis Jm siger jeg ikke må gå me dhund og støvsuge mere, ja så er vi altså lidt på den, for manden herhjemme får det altså ikke gjort... Så tror jeg vi overvejer en ung pige til at komme og gøre det...

Anmeld

11. maj 2012

Kay

NV skriver:

Hvis du er interreseret  vil jeg da gerne hjælpe dig med oprydningen, lider af svær rengøringsvanvid, eller hvad man nu kalder det.  Kan slet ikke klare at komme steder med rod, uden at begynde at rydde op, virkelig ikke altid en god egenskab for mange tager der personligt, hvilket det ikke er.  Kan bare ikke lade vær... Det lidt en sygdom.

Men står da gerne til rådighed.  Hi hi bor dog i Nykøbing f.

Håber du passer på dig selv. Og ikke overbelaster dig.

det må du meeeeget gerne... hvis du virkelig gidder tage der nede fra og her op for at gære rent

det jeg har sværest ved er støvsugning og gulv vask... og det trænger der tit til da vi har hund...

har overvejet at sætte et opslag op i netto og søge efter en ung pige der vil tjene lidt ekstra...

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Masig skriver:

Vi snakkede om mine plukveer igår og hvis Jm siger jeg ikke må gå me dhund og støvsuge mere, ja så er vi altså lidt på den, for manden herhjemme får det altså ikke gjort... Så tror jeg vi overvejer en ung pige til at komme og gøre det...

har også overvejet det med en ung pige... men ved bare iok om jeg tør annoncere i netto... tænk hvis man bliver meldt for sort arbejde...

og vi kender ik rigtig nogen der bor tæt på...

Anmeld

11. maj 2012

Masig

Kay skriver:

har også overvejet det med en ung pige... men ved bare iok om jeg tør annoncere i netto... tænk hvis man bliver meldt for sort arbejde...

og vi kender ik rigtig nogen der bor tæt på...

Nej jeg ved heller ikke hvordan vi lige skal finde en hvis det er... Men vi må spørge naboerne om de kender nogle jo...

Har lige snakket med JM, og fik besked på at gå nogle kortere ture med hunden, lægge mig ned så snart jeg fik plukveer, og gå til lægen og blive testet for blærebetændelse.. Lægen er så på kursus idag, så det må vente til mandag, men håber det går alligevel...

Anmeld

11. maj 2012

signe.

Kay skriver:

ja... ved det godt... at hænge tøj op kan jeg sidende... så det er ik et stort problem.... men tror du ik man kan tage det værst med støvsugeren når man sidder ned og passer på???

ved godt at det er noget af de læger og fysser siger er aller værst... men for  der ligner bare.... har prøvet at udlåde støvsugningen på facebook... men ingen frivillige træder til...

Jeg tør ikke sige at det måske ikke er så slemt hvis du sidder ned, for jeg tror bare ikke jeg ville gøre det hvis jeg var dig. Det lyder jo til at det er rigtig slemt i forvejen, og du kan risikere ikke bare at nøjes med en aften på sofaen, men måske resten af graviditeten.

Anmeld

11. maj 2012

2721

Pas nu på søde. Jeg har ødelagt mit bækken, fordi jeg ikke passede godt nok på og fordi min kæreste ikke var god til at hjælpe
Hvis jeg havde haft mulighed var gerne smuttet forbi og havde støvsuget for dig.

Anmeld

11. maj 2012

Tystys14

Kay skriver:

det må du meeeeget gerne... hvis du virkelig gidder tage der nede fra og her op for at gære rent

det jeg har sværest ved er støvsugning og gulv vask... og det trænger der tit til da vi har hund...

har overvejet at sætte et opslag op i netto og søge efter en ung pige der vil tjene lidt ekstra...

Hvor bor du  Hi hi altså jeg er frisk, hvis det ikke er i jylland.

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Masig skriver:

Nej jeg ved heller ikke hvordan vi lige skal finde en hvis det er... Men vi må spørge naboerne om de kender nogle jo...

Har lige snakket med JM, og fik besked på at gå nogle kortere ture med hunden, lægge mig ned så snart jeg fik plukveer, og gå til lægen og blive testet for blærebetændelse.. Lægen er så på kursus idag, så det må vente til mandag, men håber det går alligevel...

jamen så til lægen med dig håber snart de plukveer går over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.