Nu vil jeg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.228 visninger
64 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. maj 2012

Kay

ja... i dag vil jeg havde ryddet op og gjort rent...

det er fandemer ik sjovt at gå og føle man lever i en svine sti "bare fordi" man har bækkenløsning...

men nu VIL jeg kæmpe mig igennem oprydningen inden manden kommer hjem... han har meget overarbejde i øjeblikket og meget træt når han kommer hjem... så vil ikke forlange at han skal ordne hele hytten og gå aftenturen med hunden og... og... og... alle de andre ting han er nød til at gøre...

har overvejet om jeg mon kan kæmpe mig igennem en støvsugning og en gulv vask hvis jeg sidder ned på en kontor stol jeg er nød til at prøve... for kender ingen der kan komme og hjælpe... alle er jo på arbejde....  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Mussen2

Pas nu på dig selv husk at lytte til kroppen. Er sikker på din mandhellere vil hjem til en svinesti end en kærete der er låst fast til sofaen pga smerter. Men forstår godt dine frustrationer

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Mussen2 skriver:

Pas nu på dig selv husk at lytte til kroppen. Er sikker på din mandhellere vil hjem til en svinesti end en kærete der er låst fast til sofaen pga smerter. Men forstår godt dine frustrationer

ja... han sys ik svinestien er så slem igen... men det gør jeg jo

skal nok passe på mig selv... men ofre gerne aftenen på sofaen i dag hvis jeg får rydtet op

er bevæbnet med min bedstemor tang og kontor stolen.... så skjal oprydningen nok gå... så er det "bare" støvsugning og gulv vask...

Anmeld

11. maj 2012

Kay

uhhh kæresten har måske tidligt fri i dag... har han lige skrevet altså det er jo så fri til normal tid så når nok ik det med støvsugning og gulv vask... men håber jeg når resten selvom det jo ik er i hurtigt tempo

Anmeld

11. maj 2012

Masig

Hvis jeg havde boet tættere på og ikke var plaget af temmelig mange plukveer så ville jeg gerne have taget din støvsugning... Men skal selv kæmpe mig igennem en dag med hovedrengøring til trods for jeg stadig har ondt i maven efter nogle ret voldsomme plukveer i går aftes.... Får gæster i morgen, så der skal bare gøres rent i dag, da de allerede kommer kl 11, så kan nok ikke lige nå det i morgen....

Og manden skal lægge fliser på terrassen, så han kan heller ikke hjælpe til med rengøringen her....

Vi må stå sammen os to, og kæmpe os igennem det og håbe vi overlever aftenen....

Anmeld

11. maj 2012

Princesspigen

Kay skriver:

det er fandemer ik sjovt at gå og føle man lever i en svine sti "bare fordi" man har bækkenløsning...

men nu VIL jeg kæmpe mig igennem oprydningen inden manden kommer hjem... han har meget overarbejde i øjeblikket og meget træt når han kommer hjem... så vil ikke forlange at han skal ordne hele hytten og gå aftenturen med hunden og... og... og... alle de andre ting han er nød til at gøre...

har overvejet om jeg mon kan kæmpe mig igennem en støvsugning og en gulv vask hvis jeg sidder ned på en kontor stol jeg er nød til at prøve... for kender ingen der kan komme og hjælpe... alle er jo på arbejde....  

held og lykke søde, og pas på dig selv...  håber det lykkedes uden for mange smerter!

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Masig skriver:

Hvis jeg havde boet tættere på og ikke var plaget af temmelig mange plukveer så ville jeg gerne have taget din støvsugning... Men skal selv kæmpe mig igennem en dag med hovedrengøring til trods for jeg stadig har ondt i maven efter nogle ret voldsomme plukveer i går aftes.... Får gæster i morgen, så der skal bare gøres rent i dag, da de allerede kommer kl 11, så kan nok ikke lige nå det i morgen....

Og manden skal lægge fliser på terrassen, så han kan heller ikke hjælpe til med rengøringen her....

Vi må stå sammen os to, og kæmpe os igennem det og håbe vi overlever aftenen....

har dig i tankerne når jeg er i gang... og så må vi holde nogle pauser foran pc'en med baby.dk

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Princesspigen skriver:

held og lykke søde, og pas på dig selv...  håber det lykkedes uden for mange smerter!

tak søde

Anmeld

11. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja jeg fik jo heldigvis lidt hjælp fra min søde mor i går, så det var bare dejligt. Hun tog lige alle vinduer og vinduskarme, støvsugede og vaskede gulve, mens jeg fik ordnet hele køkkenet, ovnene og begge badeværelser.

Men ka godt sige dig at jeg er totalt smadret i lænden i dag, så nu har jeg lige  afleveret thea i børnehave og har smidt mig i sengen igen, så jeg lige ka nå at slappe lidt af! 

Godt fornøjelse med det og pas nu på det ik bliver for meget! Vh stine

Anmeld

11. maj 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

Det lyder som en SUPER ide .. ! Men kan godt forstå du syntes det er svært og hårdt.. 

Jeg har selv en virus på balance nerven, så jeg er så dårlig.. Men kan ikek holde ud at se på opvask længere.. Så nu sætter jeg en stol ud i køkkenet senere .. Så må man i gang  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.