Nu vil jeg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Kay

signe. skriver:

Jeg tør ikke sige at det måske ikke er så slemt hvis du sidder ned, for jeg tror bare ikke jeg ville gøre det hvis jeg var dig. Det lyder jo til at det er rigtig slemt i forvejen, og du kan risikere ikke bare at nøjes med en aften på sofaen, men måske resten af graviditeten.

ja lod også være og lod kæresten gøre det når han kom hjem men nåede at ryddte op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Kay

Puslingen skriver:

Pas nu på søde. Jeg har ødelagt mit bækken, fordi jeg ikke passede godt nok på og fordi min kæreste ikke var god til at hjælpe
Hvis jeg havde haft mulighed var gerne smuttet forbi og havde støvsuget for dig.

kæresten kom heldigvis tidligt hjem... så der blev støvsuget og vasket gulv

Anmeld

11. maj 2012

Kay

NV skriver:

Hvor bor du  Hi hi altså jeg er frisk, hvis det ikke er i jylland.

lyngby lige nord for københavn

Anmeld

11. maj 2012

Tystys14

Kay skriver:

lyngby lige nord for københavn

Der bor min veninde  skal faktisk dertil i morgen lørdag

Anmeld

11. maj 2012

Kay

NV skriver:

Der bor min veninde  skal faktisk dertil i morgen lørdag

ej hvor sjovt men må skuffe dig og side at kæresten har støvsuget og vasket gulv i dag... så der går lige et par dage endnu før der er slemt igen

Anmeld

11. maj 2012

Masig

Kay skriver:

jamen så til lægen med dig håber snart de plukveer går over

Ja det må jo så lige vente til efter weekenden.... Men ja håber da også de snart går over, for er lidt træls at have så mange af dem hele dagen synes jeg...

Anmeld

11. maj 2012

Nattøs

Jeg har heldigvis en god skat, som gerne gøre rent. Men efter vi er flyttet, vil jeg også gerne gøre rent. Så gulv vask og feje er min faste opgave:-) og han er så sød at feje op fra gulvet. Er lidt besværligt at bukke sig ned efterhånden. Opvask hjælpes vi af, men mest ham. For jeg laver maden, så længe jeg kan holde det ud hihi. Han hjælper med vasketøjs kurven ned af trapperne. Tør simpelthen ikke gå ned af trappen med den. Har en dejlig skat som ved jeg gøre alt for at hjælpe til. Jeg er 30+1 

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Masig skriver:

Ja det må jo så lige vente til efter weekenden.... Men ja håber da også de snart går over, for er lidt træls at have så mange af dem hele dagen synes jeg...

jeg havde et par dage med mange men det gik i sig selv igen  så bliver det spændende hvad lægen siger mandag

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Nattøs skriver:

Jeg har heldigvis en god skat, som gerne gøre rent. Men efter vi er flyttet, vil jeg også gerne gøre rent. Så gulv vask og feje er min faste opgave:-) og han er så sød at feje op fra gulvet. Er lidt besværligt at bukke sig ned efterhånden. Opvask hjælpes vi af, men mest ham. For jeg laver maden, så længe jeg kan holde det ud hihi. Han hjælper med vasketøjs kurven ned af trapperne. Tør simpelthen ikke gå ned af trappen med den. Har en dejlig skat som ved jeg gøre alt for at hjælpe til. Jeg er 30+1 

det er dejligt det gør min også... men der er bare rigtig mange ting jeg ikke kan/må med bækkenløsning som han bliver nød til at gøre... nogle dage er det alting hvis det gør rigtig ondt... og når han først er hjemme ved 18 tiden... så er det begrænset hvad han kan nå... så må priotere lidt...

Anmeld

11. maj 2012

Nattøs

Kay skriver:

det er dejligt det gør min også... men der er bare rigtig mange ting jeg ikke kan/må med bækkenløsning som han bliver nød til at gøre... nogle dage er det alting hvis det gør rigtig ondt... og når han først er hjemme ved 18 tiden... så er det begrænset hvad han kan nå... så må priotere lidt...

Ja men er sikker p din skat er stolt over det du kan :-) det er min. Alt hjælp er bedre end intet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.