Nu vil jeg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Kay

Masig skriver:

Nogle dage må jeg også tage den med ro, for at få styr på de der plukveer, men så kan jeg klare mig lidt igen... jeg har jo ikke ondt som sådan ligesom du har, men jeg er bare nervøs for om de kan gå hen og sætte gang i noget de ikke skal, hvis jeg bare ignorerer dem... Så det er ikke pga smerter jeg tager den med ro, men simplethen fordi jeg ikke rigtig tør andet, men det er godt nok svært bare at ligge og ligge og lave ingenting nogle dage, især hvis det hele roder og sviner

det går heller ik du ingorere dem... det er skismer vigtigt at du passer på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Kay

Nattøs skriver:

Han vil jo bare passe på dig :-)

ja ved jeg godt...

Anmeld

11. maj 2012

Masig

Kay skriver:

det går heller ik du ingorere dem... det er skismer vigtigt at du passer på

Det er det jeg tænker... Kan jo håbe lidt det er pga blærebetændelse, men omvendt så har jeg jo haft dem længe, så er længe jeg har gået med en blærebetændelse hvis det er det...

Anmeld

11. maj 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Tvær bare i min elendighed

Ej det var dejligt han gad og hjælpe dig  

hihi  man må godt drille lidt

har ik ik plads eller råd egentlig??

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Masig skriver:

Det er det jeg tænker... Kan jo håbe lidt det er pga blærebetændelse, men omvendt så har jeg jo haft dem længe, så er længe jeg har gået med en blærebetændelse hvis det er det...

ja... men de siger jo også at man går uden de normale syntomer når man er gravid...

Anmeld

11. maj 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

hihi  man må godt drille lidt

har ik ik plads eller råd egentlig??

Ja må man nemlig Vi har desværre ikke plads.. Vi har råd.. Men så skal vi flytte 2 store skabe.. Så vil hellere vente til vi flytter til et andet sted  

Anmeld

11. maj 2012

Masig

Kay skriver:

ja... men de siger jo også at man går uden de normale syntomer når man er gravid...

Det er jo det.. jeg har dog godt kunne mærke lidt jag helt nederst i underlivet ind imellem og skal virkelig tisse enormt meget, altså 5 min efter jeg har tisset føler jeg, jeg skal tisse igen... Ved godt man skal tisse meget, men synes det virker lidt voldsomt... Men har ikke ondt ellers som man plejer...

Anmeld

12. maj 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Ja må man nemlig Vi har desværre ikke plads.. Vi har råd.. Men så skal vi flytte 2 store skabe.. Så vil hellere vente til vi flytter til et andet sted  

det kan jeg godt forstå... vi havde heller ik plads der hvor vi boede før... og det var det første vi var ude og købe da vi flyttede

Anmeld

12. maj 2012

Kay

Masig skriver:

Det er jo det.. jeg har dog godt kunne mærke lidt jag helt nederst i underlivet ind imellem og skal virkelig tisse enormt meget, altså 5 min efter jeg har tisset føler jeg, jeg skal tisse igen... Ved godt man skal tisse meget, men synes det virker lidt voldsomt... Men har ikke ondt ellers som man plejer...

nej... så er det nok godt at få det tjekket

Anmeld

12. maj 2012

crille

Kay skriver:

det kan du godt... støvsugning og gulv vask en gang om ugen... og så hun ik være bange for hunde...

Jeg har prøvet at sende dem en sms for at høre om det har interesse. De er bestemt ikke bange for hunde. Den enes mand er vagt og har stor hund  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.