Historien bag dit profilbillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Clisolka

Nettemor skriver:

Mit billed er efterhånden et gammelt billed. Det er oprindeligt et billed af min søster og jeg der sidder sammen og venter på at hun skulle med flyet til Australien da hun skulle være et år i udveksling..

Men jeg har ikke så mange billeder af mig selv. Og da jeg oploadede billed til profil billed følte jeg ikke for at smide et bryllupsbilled herind

(Super hyggelig tråd forresten)

Ja, en hyggelig tråd jeg lige fandt på 

Jeg har heller ikke så mange billeder af mig selv efter Isabella er kommet til verden - bryder mig ikke om min dobbelthage af de ekstra kg der kom på under graviditeten 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Clisolka

HeidiØ skriver:

Mit billede er min kæreste og jeg i et tog i Tyskland. Vi er på 2 ugers ferie rundt i Tyskland, her er vi i Berlin et par dage og har lige været en tur ude og se SachsenHausen

Godt billede af jer 2 

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

morethanperfect skriver:

Mit billede er mig og Oscar .. Har bare redigeret lidt i det
Syns det er så skønt et billede .. Selvom det er rigtig gammelt  

Det er også et rigtig godt billede af jer 2 

Anmeld

10. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Babymor2010 skriver:

Det er også et godt billede af dig 

Mange tak

Anmeld

10. maj 2012

SHERO

Ikke rigtig nogen historie bag, bare mig.. :-)

Anmeld

10. maj 2012

dorthemus

Server taget af en veninde der gerne vil være fotograf...hun har taget en række fantastiske billeder af os og jeg ELSKER det Det er humoristisk og fuld af følelser mellem min datter og jeg

Anmeld

10. maj 2012

Nettemor

Babymor2010 skriver:

Ja, en hyggelig tråd jeg lige fandt på 

Jeg har heller ikke så mange billeder af mig selv efter Isabella er kommet til verden - bryder mig ikke om min dobbelthage af de ekstra kg der kom på under graviditeten 

Har det på præcis samme måde..

Anmeld

10. maj 2012

MKuhr

Babymor2010 skriver:

Vi har for et stykke tid siden haft tråden, hvad historien er bag ved vores brugernavne - skal vi ikke tage en tråd med historien bag vores profilbilleder??

Selv har jeg næsten lige skiftet - mange af jer kan måske huske Isabella med et STORT smil i badet, med sæbebobler i håret. Jeg trængte til lidt nyt, så nu er det et profilbillede af Isabella og jeg - med lidt anerledes farve i  I love it  Stadig lidt anonym, men samtidigt et billede af min datter og jeg 

Hvad er din historie bag dit profilbillede??

Jeg har en firkløver fordi vi har mistet 4 gange og håber at vi nu får held i graviditet nr 5.

Anmeld

10. maj 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Vi har for et stykke tid siden haft tråden, hvad historien er bag ved vores brugernavne - skal vi ikke tage en tråd med historien bag vores profilbilleder??

Selv har jeg næsten lige skiftet - mange af jer kan måske huske Isabella med et STORT smil i badet, med sæbebobler i håret. Jeg trængte til lidt nyt, så nu er det et profilbillede af Isabella og jeg - med lidt anerledes farve i  I love it  Stadig lidt anonym, men samtidigt et billede af min datter og jeg 

Jeg havde et før af kæresten og jeg .. Men jeg fandt ud af nogle snagede i min profil.. Det gider jeg ikke  

Så nu skiftede jeg til dette brudepar.. Fordi vi forhåbentlig snart skal give hinanden et JA  !  Og fordi jeg bare drømmer om et fantastisk bryllup, der kan signalere vores kærlighed 

Fjollet JA, men lige mig JA 

Anmeld

10. maj 2012

HeidiW86

Babymor2010 skriver:

Kæresten og jeg i Egypten her i februar!!
Det var skøøøønt og elsker den mand mere end der kan sættes ord på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.