Historien bag dit profilbillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Stinmaj

Mit profilbillede er de første små blomster som var spirret dengang i marts måned, hvor jeg fortalte min kæreste at han skulle være far. Han fløj ned af trapperne, ud i haven,  og plukkede lidt til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Clisolka

LR85 skriver:

mit billede er det første der er blevet taget efter min dreng er kommet op på mit bryst efter kejsersnittet.

Det er også et dejligt profilbillede  

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

Månsson skriver:

Mit billede er af Laura på hendes dåbsdag med et kæmpe smil på. Valgte billedet fordi hun ser så fræk og glad ud og det er sån vi ser hende hver dag

Det er et skønt billede af hende 

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

Mit billede er bare mig, på en glad dag

Det er også et godt billede af dig 

Anmeld

10. maj 2012

L&V

Babymor2010 skriver:

Det er et skønt billede af hende 

Tak syntes os bare hun er fin

Anmeld

10. maj 2012

DitteMarie

HeidiØ skriver:

Dit profilbillede er smukt!

Tak

Anmeld

10. maj 2012

Ilya

Hihi mit taler vel for sig selv. Jeg vil gerne i snak med andre gravide.

Anmeld

10. maj 2012

ønskebørn74

Babymor2010 skriver:

Vi har for et stykke tid siden haft tråden, hvad historien er bag ved vores brugernavne - skal vi ikke tage en tråd med historien bag vores profilbilleder??

Selv har jeg næsten lige skiftet - mange af jer kan måske huske Isabella med et STORT smil i badet, med sæbebobler i håret. Jeg trængte til lidt nyt, så nu er det et profilbillede af Isabella og jeg - med lidt anerledes farve i  I love it  Stadig lidt anonym, men samtidigt et billede af min datter og jeg 

Hvad er din historie bag dit profilbillede??

ved mig er der sammenhæng i billede og profilnavn..

vi ønsker os brændende at blive forældre.. og jeg er født i 74.. deraf Ønskebarn74 og billedet er den største gave vi kan få.. et lille barn.. pakket ind i en smuk rose..

Anmeld

10. maj 2012

Sørens

Jeg har aldrig rigtig været meget for at vise billeder af mig selv....især ikke profilbilleder så derfor bruger jeg et billede af en bamse/figur jeg har lavet som gave til min bedste veninde da hun fik sin lille datter. det er et lille pink murmeldyr!

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

Mikkala91 skriver:

Jeg har et billede af mig selv, så folk kan se hvem jeg er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.