Historien bag dit profilbillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

MMOGM

Babymor2010 skriver:

Vi har for et stykke tid siden haft tråden, hvad historien er bag ved vores brugernavne - skal vi ikke tage en tråd med historien bag vores profilbilleder??

Selv har jeg næsten lige skiftet - mange af jer kan måske huske Isabella med et STORT smil i badet, med sæbebobler i håret. Jeg trængte til lidt nyt, så nu er det et profilbillede af Isabella og jeg - med lidt anerledes farve i  I love it  Stadig lidt anonym, men samtidigt et billede af min datter og jeg 

Hvad er din historie bag dit profilbillede??

Jeg har et billede af mig selv, så folk kan se hvem jeg er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Nettemor

Mit billed er efterhånden et gammelt billed. Det er oprindeligt et billed af min søster og jeg der sidder sammen og venter på at hun skulle med flyet til Australien da hun skulle være et år i udveksling..

Men jeg har ikke så mange billeder af mig selv. Og da jeg oploadede billed til profil billed følte jeg ikke for at smide et bryllupsbilled herind

(Super hyggelig tråd forresten)

Anmeld

10. maj 2012

HeidiØ

Mit billede er min kæreste og jeg i et tog i Tyskland. Vi er på 2 ugers ferie rundt i Tyskland, her er vi i Berlin et par dage og har lige været en tur ude og se SachsenHausen

Anmeld

10. maj 2012

morethanperfect

Mit billede er mig og Oscar .. Har bare redigeret lidt i det
Syns det er så skønt et billede .. Selvom det er rigtig gammelt  

Anmeld

10. maj 2012

B&J

Babymor2010 skriver:

Det er også et godt billede af jer 2 

Mange tak hvor er du bare super sød

Anmeld

10. maj 2012

Mother-love

Mit profil billede er af mig. Fra da kæresten og jeg var i tyrkiet i 2010 ellers var det 2009 kan ikke lige huske.
Men det var vores første ferie sammen i udlandet. Og der fik vi taget billeder af en fotograf på stranden ved solnedgang.

Anmeld

10. maj 2012

Rosengreen

wamse skriver:

Mit er et billede af at min datter har skrevet mor

Hun havde lagt den ude under spejlet på toilettet, og jeg blev bare så rørt

Åhhhh.. Smelte smelte  

Anmeld

10. maj 2012

Rosengreen

Tja, mit er bare et af mig  Ikke nogen god historie der 

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

Aisha skriver:

Mit profil billed er et billed af min søn da han var lille Det siger nok sig selv.

Han er også dejlig 

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

lassemor07 skriver:

Mit er taget af min bassemand på åres første fiske tur
Vi plejer en lille klikke som altid reder sammen og tage ud og fiske flere gange om året så dette er taget i her i foråret

Også et super godt billede af ham - jeg har godt lagt mærke til du har fået det på i løbet af de sidste par dage  (man er vel lidt afhængig af baby.dk når man ligger syg herhjemme )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.