Historien bag dit profilbillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.602 visninger
86 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Clisolka

Vi har for et stykke tid siden haft tråden, hvad historien er bag ved vores brugernavne - skal vi ikke tage en tråd med historien bag vores profilbilleder??

Selv har jeg næsten lige skiftet - mange af jer kan måske huske Isabella med et STORT smil i badet, med sæbebobler i håret. Jeg trængte til lidt nyt, så nu er det et profilbillede af Isabella og jeg - med lidt anerledes farve i  I love it  Stadig lidt anonym, men samtidigt et billede af min datter og jeg 

Hvad er din historie bag dit profilbillede??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Bonde-liv

det er fordi jeg bla sælger slynger og elsker dem

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

Babymor2010 skriver:

Vi har for et stykke tid siden haft tråden, hvad historien er bag ved vores brugernavne - skal vi ikke tage en tråd med historien bag vores profilbilleder??

Selv har jeg næsten lige skiftet - mange af jer kan måske huske Isabella med et STORT smil i badet, med sæbebobler i håret. Jeg trængte til lidt nyt, så nu er det et profilbillede af Isabella og jeg - med lidt anerledes farve i  I love it  Stadig lidt anonym, men samtidigt et billede af min datter og jeg 

mit profilbillede er min kæreste og jeg, det er taget Juleaften - og jeg synes det er et rigtig sødt billede af os

Anmeld

10. maj 2012

Bshizzle

Historien bag mit billede er taget af en fotograf som sad og skød en masse tilfældige billeder af til en DHB tur.. 

Yep.. Mig med tømmermænd (som heldigvis ikke ses bag brillerne) 

Anmeld

10. maj 2012

Lone Jakobsen

mit billede er af Rasmus som er vores yngste. taget af min datter en dag hvor hun havde badet ham. jeg nyder hans smil på billedet

Anmeld

10. maj 2012

B&J

billede er mig og min søn der pjatter og prutter med tungen mod hinanden og kæresten var hurtig at tage et billede

Anmeld

10. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Mit profil billed er et billed af min søn da han var lille Det siger nok sig selv.

Anmeld

10. maj 2012

lassemor07

Babymor2010 skriver:

Mit er taget af min bassemand på åres første fiske tur
Vi plejer en lille klikke som altid reder sammen og tage ud og fiske flere gange om året så dette er taget i her i foråret

Anmeld

10. maj 2012

4kløver

Mit er bare et fra nettet. Kunne ikke bestemme mig for hvilken et af ungerne jeg skulle tag.

Anmeld

10. maj 2012

Mor Til Oktober Børn

Mit billede er en masse billeder af Mille  Hun er jo trods alt min eneste ene (indtil bebse kommer til verden, så må hun dele pladsen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.