Historien bag dit profilbillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

MortilCilas

Jeg har lige skiftet, men er et billede af mig, taget en sol dag hvor jeg glædet mig til at hente sønnike fra vuggestuen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Clisolka

Mrs. skriver:

Jeg har en firkløver fordi vi har mistet 4 gange og håber at vi nu får held i graviditet nr 5.

Jeg krydser alt hvad der krydses kan for at det lykkedes jer 

Anmeld

10. maj 2012

OktoberMor

Min historie bag mit profilbillede, er at jeg blev gravid, og var bruger herinde, blev træt af at have det basis billede man har når man ikke har sat et ind..  SÅ jeg har lidt af en einstein kæreste, så tænkte at sådan bliver min baby sikkert også..  Så det er mere i sjov. 

Anmeld

10. maj 2012

MaybeBaby

Babymor2010 skriver:

Vi har for et stykke tid siden haft tråden, hvad historien er bag ved vores brugernavne - skal vi ikke tage en tråd med historien bag vores profilbilleder??

Selv har jeg næsten lige skiftet - mange af jer kan måske huske Isabella med et STORT smil i badet, med sæbebobler i håret. Jeg trængte til lidt nyt, så nu er det et profilbillede af Isabella og jeg - med lidt anerledes farve i  I love it  Stadig lidt anonym, men samtidigt et billede af min datter og jeg 

Hvad er din historie bag dit profilbillede??

Jeg har også lige skiftet billede, da jeg synes, at det altid er rart at "se" hvem man skriver med. og vil man se Tristan, så kan man jo gå ind på min profil

Anmeld

10. maj 2012

Krussedulle

Babymor2010 skriver:

Vi har for et stykke tid siden haft tråden, hvad historien er bag ved vores brugernavne - skal vi ikke tage en tråd med historien bag vores profilbilleder??

Selv har jeg næsten lige skiftet - mange af jer kan måske huske Isabella med et STORT smil i badet, med sæbebobler i håret. Jeg trængte til lidt nyt, så nu er det et profilbillede af Isabella og jeg - med lidt anerledes farve i  I love it  Stadig lidt anonym, men samtidigt et billede af min datter og jeg 

Hvad er din historie bag dit profilbillede??

Det var da en sjov tråd

Hmm, historien bag mit billede er egentlig ganske kedelig

For det er egentlig bare mig men det er det nyeste billed af mig

Det er i øvrigt et rigtig godt billede af din datter!

Anmeld

10. maj 2012

Jibbe

Det er mig og frej - der putter en af de første dage på sygehuset. Jeg har selv taget det med mobiltelefonen. Jeg elsker det billede

Anmeld

10. maj 2012

Muhmi

Fordi jeg skal giftes om TO dage!!!!!

Anmeld

10. maj 2012

Fenja09

Mit profilbillede er taget af min bettesøs ved juletid - min datter er 4 måneder på det  

/Fenja

Anmeld

11. maj 2012

HeidiØ

Babymor2010 skriver:

Godt billede af jer 2 

Årh tak!

Anmeld

11. maj 2012

Omonigho

Mit brugernavn er mit Nigerianske navn, som jeg fik af svigerfamilien, sidste gang jeg var i Nigeria. Det betyder "Barnet, der er mere værd end penge".

Billedet er taget tilfældigt af min veninde på en sjov og hyggelig køretur. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.