Historien bag dit profilbillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

lycly

Mit billede er af min datter og jeg, taget med webcam. Det er meget sjældent jeg sådan kan få et billede af os, da hun ikke kan sidde stille hvis hun får øje på en computer eller telefon Men her var hun så træt, at hun bare sad helt stille og fandt sig i at mor lige tog en masse billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

MKuhr

Babymor2010 skriver:

Jeg krydser alt hvad der krydses kan for at det lykkedes jer 

tusind tak søde

Anmeld

11. maj 2012

Kay

historien bag er at jeg for 5 år siden oprettede mig på en anden baby side.. lige efter jeg havde fundet ud af jeg havde pco... og havde brug for nogle at snakke med om tingene... ville gerne være anonym... så googlede efter et billed... og fandt dette billed af den skønneste baby.... som blev mit billede på drømmen om en dag at blive mor... billedet på ønskebabyen....

jeg droppede at være på den side efter 1 år... og da mig og kæresten så blev enige om at vi ville prøåve at lave en lille, fandt jeg denne side og ville jo så opretten en profil... og da jeg så skulle finde billed var jeg ik et sekund i tvivl om at jeg da skulle bruge min drømme baby igen

ikke at jeg regner med at vores lille pige kommer til at ligne denne baby... men den representere stadig drømmen om at blive mor...

har ikke skiftet billed på noget tidspunkt og ved ik om jeg gør... for tror der er mange der genkender mig på blomster babyen

Anmeld

11. maj 2012

Savannah

Mit billede er et symbol på det barn vi har i himlen..  Synes det er et fint billede, fandt det bare på nettet..

Det er ret anonymt da jeg ikke ønsker at folk jeg kender IRL skal kunne genkende mig.. Baby.dk er et fristed for mig.. Så selvom jeg gerne ville vise hvem jeg er gør jeg det ikke fordi jeg gerne vil holde min idenditet hemmelig for verden.. Overvejer dog at lave et låst album med et billede af mig selv..

Anmeld

11. maj 2012

TeamRocket

Jeg er jo helt tosset med hunde så det blev et billede af min yndlings hund. På den måde er det også en smule anonymt, jeg ønsker nemlig ikke at kunne findes frem til om 10 år når ungerne selv går online.

Anmeld

11. maj 2012

Troldemommi

Mit profilbillede er det første familiefoto som der blev taget af os :-) Johanne er 11 dage gammel og vi er en tur ved fotografen, kan godt lidt de minder og følelser det sætter igang hos mig hver gang jeg ser det...

Monica

Anmeld

11. maj 2012

Nessie

Mit billede er et år gammelt, men det er et af de meget få billeder af Daniel og jeg sammen, hvor jeg også selv synes at jeg ser præsentabel ud

Anmeld

11. maj 2012

Nessie

MaybeBaby skriver:

Jeg har også lige skiftet billede, da jeg synes, at det altid er rart at "se" hvem man skriver med. og vil man se Tristan, så kan man jo gå ind på min profil

Og du ser jo skøn ud, som altid

Anmeld

12. maj 2012

Clisolka

michelledam skriver:

Mit profil billede er af mig. Fra da kæresten og jeg var i tyrkiet i 2010 ellers var det 2009 kan ikke lige huske.
Men det var vores første ferie sammen i udlandet. Og der fik vi taget billeder af en fotograf på stranden ved solnedgang.

Så er det et godt minde du har som profilbillede 

Anmeld

12. maj 2012

Clisolka

Rosengreen skriver:

Tja, mit er bare et af mig  Ikke nogen god historie der 

Det er også et super godt billede af dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.