Det er ALDRIG barnets skyld, så din titel til selve tråden er meget forkert i mine øjne.
Men her kommer min historie.
Min eks og jeg havde været sammen knap 1 år. Da jeg fandt ud af jeg var gravid var han i Frankrig i praktik i 5 uger - og 5 uger er lang tid, når man kun er 17 år og 20 år gammel.
Vi snakkede meget om hvor vidt vi skulle beholde eller ej, og vi valgte at det ville vi. På det tidspunkt havde jeg længe tænkt, at vores forhold fungerede ikke længere. Vi boede sammen og jeg var sygeligt træt af ham. Og ligeledes TROEDE jeg, at han var af mig.
Han kom hjem fra Frankrig, og vi prøvede at få det til at fungere. Jeg kan ikke tælle på 2 hænder hvor mange gange jeg har snakket med ham om vores problemer, hvor enten han bare bliver pisse sur og lukker af eller bare taler mig efter munden.
JEG selv kan IKKE leve i et forhold, hvor jeg ikke bliver hørt, set, kærtegnet osv. Jeg VIL ikke leve i et forhold hvor xboxen og what so ever er en del vigtigere end jeg.
Og DERFOR gik jeg fra ham. Vi tog snakken først i Marts og besluttede det var en fælles beslutning og det var det bedste for os.
Det er først bagefter han viser for mig, at han faktisk elskede mig. Men for mit vedkommende... Nu er det altså for sent.
Anmeld