Andre end mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

2babygirls

FrkT skriver:

Det lyder som mig!

Okay, godt det er varmere end jeres lejlighed... så er det vel også billigere varmeregningsmæssigt 

Jo meget! Så skønt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg havde også slukket for varmen, men med to små børn i huset havde jeg inget andet valg end at tænde igen. Kan heller ikke forstå, det kan være nødvendigt i maj

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

Ayasmor skriver:

det lyder bestemt ikke som en dårlig ide. måske jeg selv skulle nuppe et, efter en dag fyldt med oprydning og rengøring

Uhhh gør da lige det. Jeg har lige taget et dejligt karbad, hvor jeg lod det varme vand løbe noget tid efter jeg var kommet i, så det blev riiiigtig varmt. Uhhh det var lækkert! Og lige nu fryser jeg næsten ikke, fordi min krop stadig er opvarmet efter badet.... uhhh det er bare en skøn opfindelse altså! 

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

Mira0911 skriver:

Det gode vejr må gerne vende tilbage straks... 

Jeps..... eller i hvert fald bare 5-8 grader varmere, så er jeg fint tilfreds! 

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

Dinna88 skriver:

Ja, det er virkelig super lækkert! 

Så kan I sørme spare mange penge på et år på varme. Nøj hvor lækkert! Jeg kunne dog ikke affinde mig med at bo i sådan en lille lejlighed, eller i en lejlighed i det hele taget.... 

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

HPMAM skriver:

Det ved jeg faktisk ikke, men måske det har noget med gulvvarmen i badeværelset at gøre, det kan vi nemlig ikke selv slukke. 

Kan I ikke selv slukke den? Kører den så hele året? 

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

Tina&Martin skriver:

Jo meget! Så skønt.

Fedt! Tror desværre tit det er det modsatte med hus vs. lejlighed..... men godt det ikke altid er sådan! 

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

PT skriver:

Jeg havde også slukket for varmen, men med to små børn i huset havde jeg inget andet valg end at tænde igen. Kan heller ikke forstå, det kan være nødvendigt i maj

Nej det er fuldstændig grotesk altså!

Anmeld

6. maj 2012

Becks

Jeg slukkede for min varme i Marts måned

Solen opvarmer min stue, så her ikke er til at være..

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

Becks skriver:

Jeg slukkede for min varme i Marts måned

Solen opvarmer min stue, så her ikke er til at være..

Åhhhh misundelig...... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.