Andre end mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

Dinna88

FrkT skriver:

HVAD? Hvordan kan det lade sig gøre? 

En godt isoleret lejlighed der er bygget i et gammelt vaskeri, så den det faktisk kun er den ene side der er en ydervæg.  Ja, det var lidt køligt da vi havde de -18 grader i vinters, men det kunne en varm trøje klare! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

FrkT

Dinna88 skriver:

En godt isoleret lejlighed der er bygget i et gammelt vaskeri, så den det faktisk kun er den ene side der er en ydervæg.  Ja, det var lidt køligt da vi havde de -18 grader i vinters, men det kunne en varm trøje klare! 

Hold da op hvor skønt! Men er lejligheden så ikke i desperat mangel på vinduer?

Anmeld

6. maj 2012

Mira0911

FrkT skriver:

..som har slukket for varmen i sit hjem i løbet af de dejlige varme dage vi havde, som nu fortryder det i stor stil, men som alligevel er for stædige til at ville tænde igen? (vi skriver altså 6. maj for søren da, det KAN ikke passe....).

Går rundt herhjemme med uldsokker udenover de almindelige og råfryser, men nægter at tænde for varmen igen, det er rigeligt dyrt i forvejen, og sidste år slukkede vi for den i april måned, så det kan sq ikke passe at den ikke kan være slukket 6. maj! Arggghhhh gå væk kulde.... 

Vi har så tændt igen pga Lina.... Synes ikke det er fedt at se hun bliver blå om munden når der er for koldt... 

Anmeld

6. maj 2012

Dinna88

FrkT skriver:

Hold da op hvor skønt! Men er lejligheden så ikke i desperat mangel på vinduer?

ja, meget! og billigt

nej, det er en 1-værelses på 50 kvm. Den er meget lang, frem for forkantet. Så vinduerne i den ene ende lyser det hele op!  

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

Mira0911 skriver:

Vi har så tændt igen pga Lina.... Synes ikke det er fedt at se hun bliver blå om munden når der er for koldt... 

Nej det kan jeg godt forstå..... 

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

Dinna88 skriver:

ja, meget! og billigt

nej, det er en 1-værelses på 50 kvm. Den er meget lang, frem for forkantet. Så vinduerne i den ene ende lyser det hele op!  

Ahhh okay... så er det da perfekt! 

Anmeld

6. maj 2012

Mira0911

FrkT skriver:

Nej det kan jeg godt forstå..... 

Det gode vejr må gerne vende tilbage straks... 

Anmeld

6. maj 2012

Ayasmor

FrkT skriver:

Ja..... vi har et karbad, og manden skal have et når han kommer hjem i aften efter 5 dage i træk med 10-12 timer om dagen på arbejde... og jeg overvejer kraftigt at overgive mig og tage et dejlig varmt karbad inden han kommer i aften. For det er bare skønt her i kulden.

det lyder bestemt ikke som en dårlig ide. måske jeg selv skulle nuppe et, efter en dag fyldt med oprydning og rengøring

Anmeld

6. maj 2012

Dinna88

FrkT skriver:

Ahhh okay... så er det da perfekt! 

Ja, det er virkelig super lækkert! 

Anmeld

6. maj 2012

HPMAM

FrkT skriver:

Det var da utroligt, hvordan kan det være? Altså ikke at du har kolde hænder, men at I ikke har ret meget tændt for varmen i løbet af året?

Det ved jeg faktisk ikke, men måske det har noget med gulvvarmen i badeværelset at gøre, det kan vi nemlig ikke selv slukke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.