Andre end mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.241 visninger
72 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

FrkT

..som har slukket for varmen i sit hjem i løbet af de dejlige varme dage vi havde, som nu fortryder det i stor stil, men som alligevel er for stædige til at ville tænde igen? (vi skriver altså 6. maj for søren da, det KAN ikke passe....).

Går rundt herhjemme med uldsokker udenover de almindelige og råfryser, men nægter at tænde for varmen igen, det er rigeligt dyrt i forvejen, og sidste år slukkede vi for den i april måned, så det kan sq ikke passe at den ikke kan være slukket 6. maj! Arggghhhh gå væk kulde.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

morethanperfect

FrkT skriver:

..som har slukket for varmen i sit hjem i løbet af de dejlige varme dage vi havde, som nu fortryder det i stor stil, men som alligevel er for stædige til at ville tænde igen? (vi skriver altså 6. maj for søren da, det KAN ikke passe....).

Går rundt herhjemme med uldsokker udenover de almindelige og råfryser, men nægter at tænde for varmen igen, det er rigeligt dyrt i forvejen, og sidste år slukkede vi for den i april måned, så det kan sq ikke passe at den ikke kan være slukket 6. maj! Arggghhhh gå væk kulde.... 

Ja vi har haft slukket længe

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

morethanperfect skriver:

Ja vi har haft slukket længe

Og du fryser også nu?

Vi overvejede det også for noget tid siden, men der blev det hurtigt koldt igen, så det gjorde vi ikke.... men lige nu fortryder jeg at vi gjorde for en lille uge siden.... brrrrrrrr 

Anmeld

6. maj 2012

Ayasmor

FrkT skriver:

Jeps.. Sådan er det også herhjemme.. Jeg NÆGTER også at tænde for varmen igen. Hurra for cardigans, futter og uldsokker

Anmeld

6. maj 2012

Miss BananaHammock

Min mand er pt. igang med at tænde op i brændeovnen - vi overgiver os

Anmeld

6. maj 2012

frk andreasen

vores er også slukket men vi bruger dem heller ikke vi har osse en brændeovn men ike rigtig mere brænde der er tørt, først til vinter igen .. men jo mine tæer er også frossne snart

Anmeld

6. maj 2012

2babygirls

FrkT skriver:

lælælænlæng..som har slukket for varmen i sit hjem i løbet af de dejlige varme dage vi havde, som nu fortryder det i stor stil, men som alligevel er for stædige til at ville tænde igen? (vi skriver altså 6. maj for søren da, det KAN ikke passe....).

Vi har faktisk sovet med åben vindue længe og sover med tynd dyne året rundt. Vores 1. Sal er mega varm i sig selv.

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

Ayasmor skriver:

Jeps.. Sådan er det også herhjemme.. Jeg NÆGTER også at tænde for varmen igen. Hurra for cardigans, futter og uldsokker

Ja..... vi har et karbad, og manden skal have et når han kommer hjem i aften efter 5 dage i træk med 10-12 timer om dagen på arbejde... og jeg overvejer kraftigt at overgive mig og tage et dejlig varmt karbad inden han kommer i aften. For det er bare skønt her i kulden.

Anmeld

6. maj 2012

morethanperfect

FrkT skriver:

Og du fryser også nu?

Vi overvejede det også for noget tid siden, men der blev det hurtigt koldt igen, så det gjorde vi ikke.... men lige nu fortryder jeg at vi gjorde for en lille uge siden.... brrrrrrrr 

Lidt .. Men mest på fødderne

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

Miss BananaHammock skriver:

Min mand er pt. igang med at tænde op i brændeovnen - vi overgiver os

Ha ha, vi har også brændeovn.. desværre er den bare i spisestuen, som er i modsatte ende af huset i forhold til vores opholdsstue, som jeg sidder i nu... så hvis jeg tænder op kommer det ikke rigtigt herned alligevel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.